Daudzveidīgā Kipra.

Biju ceļojumā marta vidū, tāpēc tradicionālās pludmaļu baudas man izpalika. Kaut arī dienā brīžiem bija 28 grādi, Kipras meitenēm turpinās ziema - kad gan vēl būs iespēja pastaigāt ar gariem zābakiem un elegantiem mētelīšiem! Jāsaka, kaut arī saule cepināja, ēnā bija vēsi, vakaros - jau auksti. Cenšoties sistemātiski apgūt šīs divdaļīgās salas kultūras un vēstures objektus, izrādījās, ka vienā nedēļā ir iespējams iegūt tikai virspusēju iespaidu. Centāmies neatkārtoties un no katra veida objektiem izvēlēties pa vienam. 1. Romiešu pilsētu atliekas. Apskatījām Salamīnu, bet ir vēl 3 izcili un daudzi necili šādi objekti. 2.Viduslaiku pilis - izvēlējāmies Ilariona pili Turku daļas kalnos ar skatu uz jūru. Pasakaini! Romantiki! Diženi! 3.Viduslaiku cietokšņi - Koloss. 4.Pilsētu mūri - tādi viduslaiku mūri stingri iežņauguši Nikoziju, Famagustu un vēl citas pilsētas 5.Gotiskās baznīcās ierīkoti (iecelti) minareti Famagustā ( ir arī citur) 6.Grandiozi ostu nocietinājumi no viduslaikiem - Karinje 7.Sālsezers ar ziemojošiem flamingiem pie Larnakas 8.Trodoss kalni ar ūdenskritumiem, smieklīgi lēzenām slēpotāju trasēm un neveikliem slēpotājiem 9.Pludmales - Afrodītes akmens 10.Klosteri kalnos - Machaires vīriešu klosteris 11.Apgleznotas baznīcas 12.Kalnu ciematiņi - brīnišķīgā Kakopetrija vai Fikardo ar šaurām ieliņām no kleķa būdiņām 13.Turku puses austrumnieciskā eksotika, cilvēku laipnība un melnacainie bērni (grieķu daļā bērnus vispār neredz)