Incredible India!!!!!!!!!!!!

Pus pasaule izbraukata un tukstosiem vietas pabuts, bet kad pienaca ta diena, kad kopa ar toposa vira vecakiem bija jadodas uz Indiju(precizak-Indijas dienvidiem, Surat apgabalu, Sampura ciematu) nez kadel parnema tada divaina sajuta…nebiju vairs vienkarsi turists-biju dala no gimenes(mans toposais virs ir indietis)!!! Tas kas tika lasits gramatas, interneta un stastits no draugu un pazinu puses nebija ne tuvu patiesibai-tas bija kas tads, kas vienkarsam turistam nekad nebutu pieejams…. 23 stundas ko nacas pavadit cela skita ka nieks!ielidojam nakti-no lidmasinas isti nevareja neko redzet, tadel izejot no lidostas telpam aizravas elpa ka vel nekad-ne tikai tadel, ka 2 nakti ara bija +26 gradi, bet ari del pertikiem, kas pie lidostas durvim sedeja, par ubagiem, kas centas izlugties, ko vien vareja un nezeligo satiksmi, kas valdija saja nakts stunda! Jau pirmajos mirklos bija skaidrs, ka dzive siet nakamas 16 dienas bus viens liels piedzivojums! Lielako celojuma laiku apmetamies radu majas(kas atradas 5 stundu brauciena uz ziemeliem no Mumbai)- istas gimenes majas-maja dzivo 3 paaudzes-kopa 9 cilveki!neteiksu, ka maja ir no lielajam-taja ir 3 gulamistabas, aptuveni 200 m2 un valda tada harmonija, kadu citur butu gruti sajust! Ar smaidu gribejas verot, ka gimenes ciena vecako paaudzi!Pat ciemata dzivojosie 700 cilveki skita ka liela gimene – kopa gan priekos gan bedas! Sievietes reizi menesi kopa brauc piknikos-kura ari man bija ta izdeviba pievienoties-ta nu mes 65 sievietes traktora kuvaza un prom uz pikniku-visas dzied(meginaju zilbes piekert, bet vairak to dziesminu izcukaju, ka padziedaju), stasta jokus un vel pa vidu uzdejo-tada gaisotne 15 km ar atrumu 35 km stunda skita tirais nieks!Viri pavada garos vakarus(tumss paliek jau ap 6:30 vakara)pie kriketa laukuma(kas ir Indijas tradicionalais sports). Lielaka dala bernu ir internat skolas, bet pat neskatosties uz to ielas ir pilnas ar mazajiem, pusplikajiem un izpurusajiem berneliem… KAZAS-ta tik ir padarisana….ilgst 3-7 dienas(atkariba no toposas sievas gimenes finansuala stavokla, jo kazu izdevumus sedz tikai sievas vecaki)!!!Un tie terpi….un tas rotas….un tas viss…pat vardos nevar izteikt!Gluzi ka filmas!!! Briziem bija sajuta, ka atrodos kada Brodvejas muzikla uzveduma! “Godigi sakot ta visa ir tada liela izradisanas, izesanas un klacosanas vieta”ta par kazam izteicas vietejie, prieks manis 2 apmekletas kazas bija fantastsika iespeja uzvilkt sari(tas ir 6 metrus gars auduma gabals, kurss tiek aptits apkart!), paklausities fantastiskos kazu muzikantus un izdejoties! Lai zinkariba nemoka varu pateikt, ka tradicionalas indiesu kazas izmaksa minimums 5000 latu! Izesties var ne tikai kazas, bet ik uz sola!ta bija viena no manam milakajam nodarbem celojuma laika Svaigas sulas, augli, vegetarie indiesu edieni utt-tas viss ir pieejams pa santimiem-svaigi spiestas sulas var nopirkt par 20 santimiem, augli 3 reizes letaki ka pie mums! Pati esmu liela indiesu virtuves piekriteja, tadel man tas bija ka dieva svetiba, kaut ne visi ar mani bus vienispratis-partika ir asa, bez galas, ar specifiskam garsvielam….gaumes lieta!Protams, ir pieejami ari Mac donaldi, Subway, Pica Hut utml-diemzel tikai lielajas pilsetas!Ari cenu starpiba ir grandioza starp lielpilsetam un mazajiem miestiniem. Izdevas ari nedaudz pacelot pa turistu iecienitam vietam, no kuram man atmina viss spilgtak palika Mount Abu un Girnar! Mount Abu ir ka paradize zemes virsu-vai pareizak sakot paradise, kas atrodas 1219 metru augstuma kalnu ieloka ar ezeru pilsetinas viduci! 25 km2 lielaja pilsetas platiba ir 26 restorani, simtiem mazu veikalinu, 137 viesnicas, pats fantastiskakais templis, kura man ir jebkad nacies ieiet-Dilwara Jain Temple, kas ir veidots no Marmora, fantastiska daba un pasaule viss iespaidigakie saulrietu skatpunkti!Paris minutes pirms saules norietesanas var redzet ka ta griezas pati ap savu asi-tada sajuta ka halucinacijas butu sakusas-bet fakts, ka visi apkart esosie cilveki, ka sir skaitami simtos-aiz sajusma iesaucas apliecina, ka neesmu vieniga, kas so brinumu redz! Girnar-tas jau ir pavisam cits stasts-kalnu ieleja, kura augstakais punkts ir 945 m saukts Gujarat. 5 kalnu galotnes kopa ir saskaitami 866 akmeni kalti templi. No kalnu pakajes ir kapnes kas stiepjas lidz pat augstakajam punktam-kopa veidojot garo 9999 pakapienu gredu(kaut patiesiba vietejie saka ka esot tikai ap 8000 pakapienu).Man no tiem izdevas pievaret tikai 1000 pakapienus, jo diena, ko bijam izvelejusies sim gajienam bija apveltita ar +43 gradu temperaturu!Videji vajaga rekinaties ar 5-8 stundam, lai varetu noklut augsa un leja-vietejie saka, ka jebviens, kurs to ir spejigs pievaret ar basam kajam ir nopelnijis savu vietu Paradize! Visu celojuma laiku mani pavadija skatieni, sekojosi cilveki ar velmi nofotografeties un smaidi no vietejiem redzot, ka ari mes, eiropiesi, varam ieterpties vinu tradicionalajos terpos! • Pec katra templa apmeklejuma noteikti pieskarieties svetas govs kajam un iezvaniet zvanu-tas ir uz veiksmi un liks ikvienam indietim pasmaidit to redzot. • Laujieties visam, kas Indijai ir klasta-lai vai tas butu dublu sejas maskas, henna kermena apgleznosanas maksla vai izjadei ar kamieli-tas viss tikai liks Jums izjust tas patieso garsu! • Naudu (Indijas Rupees)iesaku Latvija nemainit, daudz izdevigak(variet vinnet lidz pat 7 %) ir uz vietas to samainit kada banka-iznemot lidostas bankas, jo vini nem procentus no mainamas summas. • Labakais laiks celojumam uz Indiju butu Latvijas ziemas menesi-tad tur ir vesaks(ap +20 gradiem), neiesaku doties turp musu vasaras menesos, jo tad ir lietus sezona un temperatura sasniedz lidz pat +45 gradiem • Celotajiem, kas nav asu edienu cienitaji iesaku cela soma nemt lidz ogliti • Ja dotieties uz maziem apgabaliem noteikti nemiet lidz toaletes papiru, jo ir reti kura vieta, kas to tirgo un publiskajas labiericibas tadas ekstras nav. • Tadas lietas ka cigarettes un alkahols ir tikai specializetajos veikalos, kas ir LOTI gruti atrodami-visa celojuma laika ne reizi neredzeju kadu smekejam, alkoholu ari tikai retais lieto-pat kazas iztiek bez ta!variet pameginat koslat tabaku smekesanas vieta-ta vismaz bojasiet veselibu tikai sev, neizdalot dumus, kas ietekmetu apkartejos cilvekus!