Aktīva atpūta Augštaitijā. Pievienojies mums!

Šķiet, ka Latvijas tūristiem vismazāk pazīstamā vieta Lietuvā ir kaimiņvalsts ziemeļaustrumu daļa un tajā esošais Augštaitijas nacionālais parks, kas tiek dēvēts gan par Lietuvas Šveici pakalnu pārbagātības dēļ, gan tūkstoš ezeru zemi.

Ja vēlies Lieldienas pavadīt aktīvi - laivojot un minot velosipēda pedāļus gleznainajā Augštaitijā, bet esi pārāk aizņemts, lai organizētu saimniecisko pusi - pievienojies mums.

Tev atliks 22.04. no rīta iekāpt komfortablā busiņā un doties ceļā, lai trīs dienās pagūtu izbaudīt:

-braucienu ar smailītēm pa Baltieji Lakajai un Juodieji Lakajai ezeriem un Lakajas upi (~20km). Laivas apgādātas ar drošības vestēm un maršruta kartēm. Bērniem līdz 7 gadiem laivā nodrošināta papildvieta.

-braucienu ar velosipēdiem (~35 km). Dalībnieki apgādāti ar velosipēdiem un maršruta kartēm.

-baudītu garšīgas brokastis un atpūtu mājīgos kempinga namiņos (2-3 pers/istabā), kuri apgādāti ar dušu, virtuvi, WC.

Ja ir interese, dod ziņu un nosūtīšu precīzāku info.