ari dzive var but ka pasaka

viss nak un aiziet taluma.... un ta ari es jau kuro reizi saku savu stastijumu, bet lidz galam netieku. kautkas nojuk. laikam nav lemts? tad nu saksu atkal man bij savi dzives "sapni" kurus velejos dzive piepildit. viens no tiem bij -- satikties ar savu tanti, kuru dzives vetras bij aizputusas uz talo australiju. bet lai ka man tas gribejas, iespeju nekadu. un te pec vairakiem gadiem saku atkal visu no gala un man laimejas. es priecigi satraukta gatavojos lidojumam uz australiju--adelaidi. bez davanam tacu nekur, tad bij piemeties davanu gadasanas drudzis, visi draugi palidzeja ,ka vareja.un 12. decembri 1988. gada es ar vilcienu lidz maskavai un vakara pec visam kontrolem ienemu savu vietu airoflot lidmasina, kas lido uz tokio. lidojums 11. stundas. ap pl.11 no rita nolaizamies TOKIO. es emociju parnemta.lidlauks pilns ar visu. mums tiek piedavats busins kurs mus vizinas, lai ko varetu apskatit , iepazit, jo visa diena japavada tokio uz singapuru lidosu tikai pl.24. prieceju acis pie skaistam perlu virtenem, bet nekas jau nav pa kabatai. bet -- gribet jau nav kaitigi, kaitigi ir negribet. pirms iekapsanas lidmasina notiek brinums. nejausi atpazistamies mes divas latviesu meitenes. satieku almu ar vinas viru, kuri ielidojusi no losandzelosas un kopa dodamies uz singapuru. ari vietas lidmasina kopa itka ta butu pirkusi. vini gan bij ar turistu grupu un singapuras lidlauka mums bij jaskiras, jo vinus aizveda uz hoteli, bet es paliku lidlauka un guleju uz solina gaididamaritu. lidlauka bij jasagaida lidojums uz adelaidi, bet tas bus tikai loti velu nakosa vakara. sajuta nebij ipasi patikama jo neviena cilveka lidz sak ielidot lidmasinas no visam pasaules pusem. un pienak bridis ,kad varu ienemt vietu lidmasina--singapor airlain, loti liels kontrasts starp lidmasinam, vel jalido 8.stundas. ir nakts, bet es vieta lai guletu-- raudu, raudu pavisam neapzinati, asaras aumalam. raudu aiz prieka par atkla tiksanos, raudu par daudzajiem gadiem ,ko mana tante pavadijusi tala svesa zeme, prom no saviem milajiem, bez mates , bez braliem, bez dzimtenes. domas iztelojos musu tiksanos. tas bij tads pardzivojums, kurs mani loti biezi atsauc pagatne. ADELAIDE ielidoju agri no rita pl.5 tiksanas ar tanti un peksni viss mainas. sajuta tada itka nekad nebutu mus skiris sis attalums. mums ar tanti ir tikai 10. gadu starpiba, taja laika ta nav manama. un ta -- majas mani sagaida mana masica -edite ar savugimeni-- viru SEMU un diviem briniskiem zeniem 2 un4. gadus veci. mana tante taja laika posma dzivoja brisbane, bet bij atlidojusi uz adelaidi pie meitas --edites, lai mes varetu but kopa, bralens PETERIS ari nedzivoja ADELAIDE, bet ZIEMASSVETKI mums bij ka LATVIJA visa gimene kopa. kad biju jau nedaudz aklimatizejusies, saku lenam iepazities ar apkartni. bij ZIEMASSVETKU laikstiku aicinata ciemos. daudziem biju atvedusi sutijumus no radiem, tie visi bij jasamekle. tas bij tas laiks ,kad ne daudzi brauca ciemoties. JAUNO GADU sagaidiju LATVIESU nama. es tiku uzmanibas centra, jo visiem loti gribejas daudz jautat. ADELAIDE skaista darziem, kokiem ziediem bagata pilseta. vinas geografiskais stavoklis--no vienas puse to ieskauj sv. vincenta licis no otras kalni augstaka kalna virsotne adelaide ir MONT LOFTI- APM. 836.METRI VIRS JURAS LIMENA. TUR ATRODOTIES PILSETA PIE KAJAM.... PILSETA IR SKAISTS UDENS KRITUMS-- mori alta.mont osmod--kalna tika rakts kapars un sudrabs. tagad tas ir viens no prestizakajiem -apdzivotajiem rajoniem. to apdzivo daudzi latviesi, jo laika gaita, pateicoties darba priekam, vareja to atlauties tur buvet sev majas.