Ziemassvētki zem palmām!

Man radaas iespeja sagaidit Jauno gadu un Ziemassvetkus Kanarijsalaas un tas bija fantastiskaakais, ko savaa dziivee esmu izbaudiijusi. Biju divaas salaas - Fuertuventura un Lanzarote. Parsteidza jau pati dabas ainava - visur vienas vieniigas smiltis un vulkani, bet pilsetas un ciemi ir ka oazes - pasakaini skaistas baltas, rozigas, dzeltenigas villas ar baseiniem darzos, darzi zaljo no palmam, kaktusiem, ziedu krumiem. Arkartigi liels kontrasts ar Latviju. Okeans dzidrs un zilizaljaa kraasaa, vietejie ziemas meneshos nepeldas un tadelj skatijas uz mani ka uz traku, ka es lekaju pa vilnjiem okeana, kurs bija 19 gradu silts. Lanzarote ljoti atskiras, jo taa ir sala ar darbiigiem vulkaaniem, dalja salas ir noseeta ar vulkaanu lavas izdedziem, bija divaina sajuta braukt gar pashu kratera malu un raudzities darbiga vulkana mutee! Taapat biju viena izdegusha vulkana ikspuse daudzus metrus zem zemes, staigaju pa lavas izveidotam alam,tas bija baisi un iespaidigi, fona skanot vulkanu izvirduma troksnim...uz viena no vulkaniem varejam mieloties ar uz vulkana ceptam desam un vistainjam! Uz turieni ir veerts aizbraukt gan lai sauljotos okeana mala zem palmam, gan lai bauditu neparastu un fantastisku dabu. Starp citu, naktsklubi ir pilni ar ljoti skaistiem un ugunigiem spanju virieshiem, sievieshu ir krietni mazaak, taapeec jau vinji brauc uz shejieni! Uz abam salam ir pasakaini skaisti kaktusu darzi, var izjaat ar kamieli par 10 eiro, nirt okeana un daudzas citas izklaides. Lidojiet uz turieni, nenozeelosiet!