Jalta

Ceļojums uz JALTU no 17.05.07 līdz 26.05.07! Pasaulē nav daudz tādu vietu, kura pēc savas ģeogrāfiskās atrašanās vietas un labvēlīgo klimatu atbilstu augstajiem kūrorta standartiem. Jalta ir viens no šiem nedaudzajiem kūrortiem, kas jau kopš padomju laikiem ir pazīstams visā pasaulē ar savu dabas radīto lielisko vidi, kas stiprina un stabilizē cilvēka veselību - kalnu masīvi, jūras spirgtums un mežu svaigais gaiss – šie ir tie ārstnieciskie faktori. Puslokā esošie kalnu masīvi saudzīgi aizsargā pilsētu no aukstajiem ziemeļu vējiem, kā rezultātā Jalta ir piemērota saulainai un labdabīgai atpūtai , gluži kā populārajos D-Eiropas kūrortos Itālijā, Francijā un Spānijā. Nevienā citā Ukrainas pilsētā nav tik daudz restorānu, kafejnīcu, bāru, nakts klubu, disko klubu, salūtu un citu atrakciju. Šis kūrorts ir kā radīts atpūtai un izklaidēm! Jalta – pats populārākais Krimas kūrorts, atrodas dienvidu krasta Krimā. Jaltā dzīvo ap 144 tūkst. iedzīvotāju. Pati pilsēta Jalta un tās ciemati no ziemeļiem apvijas ar mežu un Krimas kalnu grēdu. Jaltas ārstnieciskais kalnu gaiss, jūra, brīnišķīgās pludmales, neaprakstāmi skaistās dabas ainavas, restorāni, klubi, atpūtas piedāvājumi ir izveidojušas Jaltu par populārāko kūrortu un tūrisma centru. Slavens tūristu apskates objekts ir miniatūrīga pils "Bezdelīgas ligzda", celta 1911.-1912.gados.Tā ir kļuvusi kā simbols dienvidu krastam. Tagad tas ir restorāns, no kura paveras brīnišķīgi skati. Jalta ir kļuvusi arī populāra ar saviem vīndarītavas uzņēmumiem un tās vīni ir atzīti starptautiskos konkursos. Izbraukšana 17.05.2007. (laiks un vieta tiks precizēta, noteikti Rīga). Ceļojums ilgst 10 dienas, atpakaļ esam 26.05.2007. Braucam ar komfortablu autobusu. Autobusam ir 54 guļvietas, tā kā, saprotiet paši, vietu skaits ierobežots. Tātad, ar ko kopā sēžam ar to arī kopā draudzīgi saguļam! Autobusā ir segas (pledi), kā arī spilveni. Nodrošinām ar karsto ūdeni. Tiks pavadītas divas naktis ceļā gan turp, gan atpakaļ braucot! Pa ceļam mēs pavadīsim laiku arī kādā no pilsētām (pilsētas tiks precizētas)! Dzīvošana būs viesnīcā ( * * * ), pavisam 5 naktis!