Maskava, johaidii!!!

1. Pilseeta bez noteikumiem. Nav skaidrs, kaapeec Krievijaa raksta likumus un noteikumus - droshi vien, lai parlamentam buutu, par ko sanjemt naudu. MASKAVA IR PILSEETA BEZ NOTEIKUMIEM. Saakot no satiksmes, kur ir iespeejams jebkas, tai skaitaa braukshana pa preteejaa virziena joslu un sastreeguma laikaa milicijas mashiina apmeeram 20 minuutes nepaartraukti tauree, lai tiktu pie braukshanas oficiaalajaa virzienaa, mashiinu staaveeshanai par nelielu samaksu policistam vai bez taas var novietot jebkur, tai skaitaa videejaa joslaa. Un viskolosaalaakais - skanjas signaala lietoshana noziimee - eu, dzheki, es tuuliit paarkaapshu noteikumus, paldies par uzmaniibu. 2. Teaatra festivaals Zelta maska Izraade, kas ir nomineeta galvenajai balvai var izraadiities par izraadi galaiciigaakajaas latvieshu teaatra tradiicijaas. Un turpat blakus kaada cita - gjeniaalaakaa izraade pasaulee. Ej nu saproti. 3. Olga (kas paziist - Galjamova) Njemiet vinju liidz uz festivaaliem - vinjai piemiit paardabiskas speejas dabuut ieluugumus. Varianti - paflirteet 3 minuutes un kaads vinjai tos uzdaavina, iepaziities ar kaadu no aktieriem pie dienesta ieejas un tikt pirmizraades viesu sarakstaa, pusstundu raudaat staavot blakus administratorei, runaat latviski, lai visus paarliecinaatu, ka esam no Riigas, nevis viltvaardes no kaadas piepilseetas, utml. Galvenais - Krievijaa tas stradaa. 4. Patoss itin visaa. Tikai krievi ir speejiigi nojaukt Kristus Glaabeeja bazniicu (Hram Hrista Spasitelja), lai saaktu buuveet taa vietaa Dvorec Sjezdov, saprast, ka grunts no neatljauj, izrakt tur baseinu un galu galaa - uzbuuveet atpakalj bazniicu identiskaa taas saakotneejaa formaa. Un tas viss nepilnu 80 gadu laikaa. Vai paarnest Triumfa arku no viena Maskavas gala uz otru. Galvenais - nezaudeet veerienu. Pie shii pasha punkta pieder arii metro, iesaku. Visvairaak - Majakovska staciju. Vai Jeljisejevska veikalu uz Tverskaja - mazaa Versalja, kuraa tirgo gluzhi ikdienishkjas paartikas preces, turklaat saliidzinoshi leeti. 5. Fomenko teaatris - tiem, kam interesee teema. Labaakais, ko esmu redzeejusi. Kam kaut ko izsaka aktieru vaardi - Jevgenijs Ciganovs, Kirils Piragovs, Karens Badalovs, Polina Agurejeva, utt. 6. Muusu hostelis Napoleon. Saimnieks ir kaa uzburts uz latvieshu meiteneem. Apmeeram 4 - 4,5 dienas turpinaas restoraanu-ekskursiju-klubu-shampanieshu-slidotavu-ikru tuure. Liidz kljuust pilniigi skaidrs, ka seksa nebuus. Tad jaasaak pashaam braukaat ar metro. Bet metro, starp citu, ir ljoti eerts un arii leets - 30 santiimi par braucienu. 7. Jokainie siikumi: metro staav tante, turot rokaas lapinju - atestati, diplomi . Tirgojas. metro stacijaa ar bronzas figuuraam (Ploschadj Revoluciji) vairums garaakejot pieskaras sunja purnam. Kaapeec? Atbilde - na udachu - kak prikasnjotjes, srazu zamuzh vidjete. tantinjas pie bazniicas - staavot uz metaala plaaksnes tev kaa tuuristam jaamet paar plecu moneeta un kaut kas jaaveelaas. Un turpat blakus - tantinju brigaade, kas visu to salasa. vilcienaa - joprojaam teeja un cepumi par briivu. GAAJEEJU PAAREJAS IR BUTAFORIJA - autovadiitaaji taadas nemaz neredz. Krievu alkohola lietoshanas tradiicijas tusinjos - tu staigaa apkaart ar alus pudeli un satiekot kaadu paziistamu tiek uzreiz izdzerti triis tosti - par tevi, par mums, par sievieteem. Vakara gaitaa paliek tikai viens - par mums, toties triisreiz peec kaartas un ar nelieliem striidiem pa vidu. Alus - uzdzershanai. Pazemes paarejaas speelee stiigu kameransamblji - videeji 10 - 12 cilveeku sastaavaa. Vieta parlamentaa maksaa 2,5 miljonus dolaaru. Dokumentu neneesaashana liidz - saakot no 100 rubljiem. Atljauja staaveet jebkuraa tev iepatikushamies vietaa pilseetaa, t.sk. jebkuraa joslaa un uz jebkuras ietves - apm. 1000 rubljus meenesii. Post Scriptum - Maskava ir ljoti skaista pilseeta, ja labs noskanjojums. Un aarkaartiigi kaitinosha, ja slikts. Taa luuk, biedri. P.P.S. - IEREEDNIECIIBA!!!!! Daargie draugi! Veelos oficiaali pazinjot, ka ar tuurisma viizu pagarinaashanu Krievijaa nenodarbojas neviens. Ne centraalaa migraacijas lietu paarvalde, ne regjionaalaa. Atbildes variee robezhaas no - pie 2,3 lodzinja - 8, 9 lodzinja - 42 kabinetaa - tagad es eju pusdienaas, pienaaciet peec stundas - jums ir jaaiet uz Denisovskij pereulok, mees sheit to nedaram - jums jaaiet atpakalj uz Pakrovku 42, mees sheit to nedaram - nee, to vispaar nevar izdariit - uz robezhas juus deportees atpakalj uz Krieviju - sanjemsiet ziimogu par neiebraukshanu valstii uz 5 gadiem. Un kronis visam ir Latvijas veestnieciiba, kuraa sanjemam atbildi - ES, ZINIET, NEPAARKAAPJU VIIZU REZHIIMU, ES NEZINU KAS IR JAADARA!! nu tad - uz tikshanos Riigaa!