Viena jūra sešas salas un tik atšķirīgas

Kaut gan es neesmu kruīzu un īpaši organizētu ceļojumu fans šoreiz nācās izmantot Kruīza kuģi un tā pakalpojumus, to iesaku kā diezgan labu veidu iegūt priekšstatu par mums tik vilinošo vārdu TOBAGO... Žēl bet Tobago neredzēju, kaut gan tai Ocean village divas reizes pabrauca garām, bet pirmā pietura bija Port of Spain – Trinidadas galvaspilsēta, kas ar mūsu Kurzemes bijušo koloniju veido vienu no bagātākajām Karību reģiona valstīm. Neticami ka pēdējo 25 gadu laikā šīs valsts ekonomika ir 2 reizes bankrotējusi, jo atkarīga no naftas cenas pasaules tirgū. Trinidada ir iecienīta ar saviem krāšņajiem karnevāliem, bet tos es atstāju kāda cita novērtēšanai, kas notiek katru gadu februārī. Trinidadu ir vērts apskatīt arī dabu, īpaši mani piesastīja tās putnu daudzveidība un Mangrovju audzes. To nevar aprakstīt ir jāredz pašam ... mūs sasēdināja tādā palielā koka motorlaivā un tā sāka slīdēt pa duļķainas upes ūdeņiem mangroves tās krastos saaugušas biezā kārtā un ja upi tūristu vajadzībām regulāri netīrītu, tad tā ātri vien aizaugtu. Pēkšņi pavadonis mums rarāda ko vienā no kokiem guļ saritinājusie čūska, mēs pie sevis pasmejamies, jo izskatījās it kā kāds speciāli tot tur būtu piesējis... mūs iepazīstina ar mangrovju iemītniekiem maziem krabīšiem, kas naski rāpjas pa to zariem, apskatījām dažādus putnus, bet punktu pielika gids, kurš pēkšņi piestāja pie brīvaka laukuma un ar basām kājelēm pa mangrovju saknēm uzrāpās kokā un noplēsa zaru uz kura termītus saēdies bija iekārtojies, vāveres lieluma, bezpalīdzīgs radījums - skudru ēdājs (tulkojums – latīnisku nosaukumu nezinu). Par citām salām mazliet vēlāk.