Kreta. Ne tikai sala, bet magiska sarkana zeme.

Vai jus esat izpetijusi salas otro pusi? To, kur nedrazas mopedi un motocikli. Tur, kur nav tik daudz celu un mashinu. Tur var atrast tadas vietinas,ka Loutro, vai Finix. Nekadu celu, klusms, vakaros netrako diskotekas, nav pardzerushos turistu. Vari sedet un klusi blenzt zvaigznees. Smarzot citronkoku aromatu.(ja esi tur maijaa) Ta ir cita Kreta. Tadu vietu kluust arvien mazak. Ja esat augsheja salas puse, t.i. Chania. Tad pabraucot nedaudz uz prieksu var nonakt Georgiopuolis. Mazs miests, kas partapis turisma mashina. Ar visu to tur vel ir savs sharms. Laikam tapec ,ka zveinieki vel joprojam diendiena brauc kert zivis. Un ir sajuta ,ka zem tam turisma putaam, ir vietejaa neredzema dziev , kuru var sajust vakaros, un ari ja uzmanigi skatas. Pari mazai upei,kas tek cauri ciemam, ir neliels zivju restorans Arkadij. Vecs griekis, kas man vismaz tris reizes esot tur solijas vert ciet, tapec ,ka cilveki negrib iet vakaros pari tumsham tiltinam. Tagad viss izmainijies.Uzcelti hoteli un varbut vinsh vel tur ir. Katra zinaa. Ja gribat szaigus kalimari un zobenzivis-ejiet pie vinja. Vislabaakas zivis! Vienkarshi, bet teicami! Vel tur ir supermarkets ANNA Market. Saimnieci sauc Anna Xenakis. Vinai ir meita ari Anna. Vina kraaj monetas. Ta varat nodibinat labus sakarus un dabut leetak hoteli. Viniem ir ari hotelis pie upes. Ja prasa no kurienes zinat par monetam-sakiet ,ka pasaule ir kluvusi loti maza. Pirmo reizi biju Rodosa sala. Pec tas reizes iemilejos griekija uz visiem laikiem. Silti iesaku izlasit H.Millera "Collossos of Marussos". Vinsh ir spejis ieterpt vardos to pashu milestibu pret Kretu un visu Griekiju, kuru es pats jutu.