Maroka

Man arii ir izdevies pabuut shajaa interesantajaa valstii. Viizu vairs nevajag. Uz robezhas gan negribeeja man ticeet, ka taa ir, bet shis paarpratums atrisinaajaas burtiski 2 minuushu laikaa. Jaasaka, ka brauciens gan nebija ar savu auto, kaa ieprieksheejai staastiitaajai, nebiju gatava tik lielam savu speeju paarbaudiijumam. Caur tuurisma agjentuuru rezerveejaam lidmashiinas biljetes (Maskava-Pariize-Kasablanka) un viesniicas, par paareejo gan ruupeejaamies pashas - ekskursijas, paarvietoshanaas starp pilseetaam, eediens. Jaasaka, ka arii mani laika apstaaklji nedaudz saruugtinaaja, marta saakumaa tur veel ir auksts un lietains. Tomeer dazhas dienas bija saulainas un vareeja pat sauljoties. Lielaakie saruugtinaajumi - 1. vieteejie praktiski nerunaa aglju valodaa - paarsvaraa tikai viesniicaas un arii ne viss apkalpojoshais personaals. Tomeer sho truukumu lieliski atsver cilveeku labsirdiiba - piemeeram, ja cilveecinjsh nespeeja mums paskaidrot celju, tad vienkaarshi pavadiija liidz nepiecieshamajai vietai, nenjemot par to nekaadu naudinju, ko piedaavaajaam. 2. pilseetaas praktiski nav iespeejams noorienteeties peec kartes, jo uz ielaam daudz kur nav nosaukumi. 3. Vieteejaa lidmashiinas reisa Agadira - Kasablanka aizkaveeshanaas vairaak par vienu stundu. Taisniiba vien ir tiem, kas saka, ka shajaa valstii cilveeku dziive norit leenaam un laiciigi nekas nenotiek. Dazhi autobusu reisi arii notika ar nokaveeshanos. Toties ar vilcienu satiksmi tur viss ir kaartiibaa (vismaz tajos posmos, kur vinja pastaav). Pilseetu vecpilseetaas (medinas), kur uzturaas ljoti daudz tuuristu, ir ljoti tiirs un skaists. Tomeer, kad paklejo mazliet uz nomali (kur mums izdevaas pat apmaldiities :), situaacija mainaas uz slikto pusi. Uz ielaam ir diezgan netiirs. Uz mums, divaam jaunaam gaishmateem, skatiijaas diezgan jociigi, sauca pakalj, svilpa. Viesniicas, neskatoties uz zvaigzneem, nedaudz atshkjiiraas, bet visumaa man ir palicis pozitiivs iespaids. Ljoti daudzas viesniicas ir tikai iesaaktas celt. Taa vien izskataas, ka tuurisms tur ir pashaa plaukumaa. Laikaa, kad bijaam mees, siltaa sezona gan nebija saakusies, un lielaakaa dalja tuuristu bija pensionaari no Vaacijas un Francijas. Ljoti skaista daba. Nav gan izdevies pabuut tuksneshainos rajonos. Atstaaj speeciigu iespaidu skats, kad paskaties pa kreiso autobusa logu un redzi kalnus, paskaties pa labi - Atlantijas okeaans. Ja ir interese siikaak par pilseetaam, ko apmekleejaam, atstaajiet zinju - uzrakstiishu turpinaajumu.