Vīzas uz Indiju

Šis raksts ir domāts tiem, kas vīzu kārto pirmo reizi - lai neatkārto mūsu kļūdas un visu paveic bez lieka laika patēriņa. Cilvēka dabā ir ātri aizmirst visu slikto, bet es nosolījos, ka saņemšos un pēc ceļojuma izklāstīšu mūsu "vīzu"stāstu. Indijas vīzas var dabūt jebkurā ceļojuma birojā par Ls 60. Dārgi...Mazliet painteresējoties, uzzinam, ka vīzas var kārtot paši internetā un tas izmaksājot Ls 20(!!). Starpība ir iespaidīga, un kad līdz ceļojumam palikušas 3 nedēļas - ķeramies klāt it kā vienkāršajam uzdevumam. Vietni, kur aizpildīt vīzu internetā var atrast veikli :http://www.indianembassy.se/application_forms.phpIzlasīt visu arī var un "pa diognāli" viss liekas skaidrs.Internetā var aizpildīt vīzu, ja līdz cēļojumam atlikušas 14 darba dienas, jāņem vērā vēstniecības brīvdienas! Joki sākas aizpildot anketu. To drīkst darīt tikai kompjūterā. Sistēma nezkāpēc neļauj ievadīt dažādas adreses! Tā automātiski liek pirmo ievadīto un uzrāda to vietās, kur prasītas citas adreses: darba vietas, Indijas palikšanas, studiju, biznesa... Nomocamies lieku laiku, līdz nolemjam adresu ailē ierakstit VISAS adreses kopā, norādot iekavās Latvija vai Indija. Izskatās jocīgi, bet savādāk nevar. Aizpildam anketas krietnu laiku, jo ik pa brīdim atrodam kļūdas, kas jālabo, bet failu nevar saglabāt - to var tikai izdrukāt. Ja jālabo - jāvada atkal viss pa jaunu! Kad esan noņēmušas un izlēmušas, ka būs labi - sūtam nomaksāt mūsu pārstāvi VISA FEE. Ls 20 gan nekādi nesanāk, bet Ls 34 gan! Vienalga lētāk! Tālak seko tas, dēļ kā šo uzdevumu uztic ceļojumu birojiem. Tev ir jāatvadās no savas pases, jaieliek aploksnē un jāsūta prom! Tad sākas bažas - vai tu visu izdarīju pareizi, vai pieliki visus dokumentus utt. Pēc divām nedēļām nesaņemot nekādas ziņas, aizrakstīju e-mail (telefons vēstniecībai neuzrādās)Labā ziņa - man atbildēja! Pases ir gatavas - you may come and collect them! Man radās nelāgās aizdomas. Rakstiju, ka mēs galīgi nevaram kolektēt viņas, jo cerējam saņemt tas atpaka pa pastu, kā bija norādīts internetā. 2as dienas klusums, rakstīju vēlreiz, līdz atnaca ziņa, ka neesam pievienojušas atpakaļ sūtīšanas aploksni! It kā jau pašas to varējām izdomāt, bet...cik dauzd cilvēķu zin par tādu starptautisko marku, ko var nopirkt tikai centrālaja Saktas pasta nodaļā?! Pārlasot Vizas pasūtīšanas penteri - starp rindām, saistītā tekstā atradu arī frāzi par šādas aploksnes nepieciešamību... Sutīt šo aploksni pa pastu bija par vēlu. Braukt kādam ar prāmi - dārgi. Atlika kurjeri. Apzvanīju visas kopmānijas - nekomentēšu, bet DHL bija ļoti augstā profesionālā līmeni. Manam uzņēmuam tagad ir exporta un importa numurs DHL, jo privātpersonas DHL neapkalpo. Pases saņēmām 2 dienas pirms ceļojuma. DHL papildus izmaksāja Ls 52. Tā kā bijām 3 nelaimes putni- summu sadalījām Kas smieklīgi - mēs vēl aizvien bijām ieguvējas naudas ziņā!Lai jums labi ceļojas un neatkārtojiet mūsu VĪZAS ķlūdas!Tas patiešām ir vienkārši, ja visu izdara pareizi!