..maaciisanaas Daanijaa..

..valoda:lidziiga zviedru,norveegu un arii vaacu valodaam,bet,ja Tu nezini nevienu no siim valodaam,tad iipasi viegli to iemaaciities nebuus,kaut gan citi saka,ka labaak maaciities no sakneem..personiigi es nezinu nevienu no siim val.,paslaik censos kaut ko iemaaciities daaniski..bet lielaakaa dala cilveeku zin anglu val. tiesaam labaa liimenii,taa ka ar komuniceesanu iipasas probleemas nebuus.. ..eedieni,dzeerieni:Daanijaa Tu notiekti neatradiisi saldos biezpiena sierinus un lielu piena produktu izlasi arii nee,vini tiesaam eed daudz saldeetus produktus,bet esmu laimiiga ka te ir daudz daarzenu un auglu..zupas un Daanu virtuve nav savienojami jeedzieni..tas ko te varbuut vienriez nedeelaa pasniedz un sauc par zupu,Latvijaa sauktos biezenis..eedieni ir loti saatiigi,bet garsiigi-man daanu eedieni asocieejas ar latviesu tradzicionaalajaam Ziemassveetku vakarinaam-taas ir garsiigas,bet vienmeer,bez izneemuma paaraak saatiigas un paaraak daudz..galvenaa eedienreize vakarinas,sesos vakaraa..nacionaalais dzeeriens alus,vini dzer arii taadu dziru kaa snabs.. ..cenas:lielaakaa dala produktu,precu ir daargaakas.Reizeem uz pusi vai vairaak.lielpilseetaas un ciemos parasti viss ir daargaaks nekaa videeja lieluma pilseetaas..:)..eedamaas lietas ir taas daargaakaas.. ..laika apstaakli:ir siltaak..!!..nav tik daudz nokrisnu ka Latvijaa,bet tas varbuut tik tai vietaa kur dziivoju..un viniem gandriiz nav sniega,kad pirms meenesa uzsniga kaut kas ,ko latvijaa par iisti sniegu nenosauksi,viniem saakaas panika,jo celi bija necaurbraucami..:)..man tas likaas smiekliigi.. ..Dani:miil futbolu,alu ir miermiiliigi..:)..un loti lepojas ar savu valsti visos iespeejamos veidos.. ..man te patiik,buusu seit liidz juunija beigaam,un es apsveru domu,ka varbuut paliksu te ilgaak..un beidzot viss..pagaidaam..:)..P.S.mans skats uz Daaniju ar eedieniem u.c. ir veidots maacoties un dziivojot daanu folkskolaa,braukaajot mazos apskates braucienos-dziivojot..u.c...