Pilzene

Nezinu, kura iisti peec lieluma ir Pilzene Chehijas kopeejaa skatiijumaa, bet pilseeta ir lieliska... Nu veerts tur aizdoties kaut vai taapeec, ka ir iipashi iekaartots Alus muzejs un vispaar daudz kas saistiits ar alus padariishanaam. Kaa nekaa - tieshi no Pilzenes naak origjinaalais Pilzenes alus. Starp citu, ir iespeeja arii doties ekskursijaa uz pashu Pilsner Urquell alus fabriikji. Tur gluzhi taapataas kaa alus muzeeja ir iespeeja nodegusteet pashu bruuveejumu. Un fabrikaa ir veel arii tas jaukums, ka ekskursijas marshruts ietver pastaigu pa alus pagrabiem, kur glabaajas DAUDZ ( nu tieshaam) MILZIIGAS ozolkoka mucas ar alu... taada gaisotne (tas jau nenoziimee, ka tur smirdeetu vai kaa...:)) Turpat pie ruupniicas ir arii restoraans, kuraa var noproveet chehu eedienus un, protams, to pashu labo miestinju. Nav no tiem leetaakajiem, bet rekomendeeju jau noteikti...:) Hmmm, kas tad veel ir Pilzenee...? Ak jaa, noteikti jaauzkaapj Sv.Bartolomeja bazniicas tornii, no kura paveras lielisks skats uz pilseetu, jaaaiziet uz naktsklubu ALFA (turpat centraa vien ir) jaapaklainjo pa pilseetu (ir jau arii veel citi forshi krogi un klubi). Un veel - es gan taa nedaariijos, jo braucu uz Pilzeni no Vaacijas, tomeer noteikti tiem, kas veeleetos doties no Praagas uz Pilzeni, ieteiktu braukt ar vilcieniem, jo tas tieshaam ir ektiigi jautrs un extreems pasaakums - brauciens ar "CHESKA DRAHA"... :) cilveeki tur runaa gan anglju, gan vaacu valodaa. Ar krievu valodu gan iipashi neaizrautos ( nedaudz zinot veesturi). Taa ka nu visi uz Pilzeni alus mekleejumos!