Vasaras meklējumos uz Dominikānas Republiku...

Par ceļojumu uz Dominikānas Republiku domājām jau iepriekš un izlēmām ka piemērotākais laiks bija ši gada 02. februāris 2011 gads. Ceļojumu iegādājamies divas nedēļas pirms izbraukšanas – last minute. Tā nu pienāca tā diena, kad koferi sakrāmēti un dodamies uz lidostu, kur ceļojums var sākties no London Gatwick – Samana DR. Lidojuma ilgums 9 stundas – Thomson aviokompānija.

Pēc 9 stundu lidojuma esam ielidojuši Samana lidostā, kur izejam pases kontroli, samaksājam 10 USD muitas nodevu un esam valstī iekšā. Pie Thomson tūroperatora uzzinam autobusa numuru un dodamies uz mūsu apartamentiem Bahia Principe ****. Brauciens no lidostas līdz viesnīcai bija 1 stunda un 25 minūtes.

Ierodoties viesnīca pirmais ko gribam izdarīt samainīt istabiņu ar skatu uz jūru. Dabūjuši atslēgas, viesnīcas personals nogāda mūs uz mūsu majvietu, kur mēs dzīvosim turpmākas divas nedēļas. Par cik visa diena pavadīta lidmašīnā, bijam saguruši no tālā ceļa pavadīt vakaru turpat viesnīcā. Kad mantas izkrāmētas dodamies uz viesnīcas restorānu pavakariņot. Pulkstens 20.00 jau bija tumšs tad izlēmam doties pie jūras pagulēt pludmalē un ielūkoties zvaigznēs, kuras bija tik zemu, ka sajūta ka ar rokām var aizskart. Pēc tam dodamies gulēt, lai rīt var sākt jaunu dienu.

Galvaspilsēta: Santo Domingo

Teritorija: 48730 km

Iedzīvotāji: 8,3 milj.

Valoda: Valsts valoda-Spāņu.Liela daļa Dominikānas iedzīvotāju ,kas strādā tūrisma biznesā runā angļu,vācu un franču valodās.

Valūta: Dominikānas Peso,1 DOP-100 sentavo.1 USD-35 Peso

Reliģija: 95% Katoļi

Elektrība: 110 V. Nepieciešams adapteris,pārveidotājs rozetēm.

1-3.diena.

Rīts sākas 08.00, dodamies brokastīs, lai pēc tam varētu baudīt pludmales labumus, jo pirmās 3 dienas gribējām kārtīgi iesauļoties un ieklimatizēties. Pludmalē smiltis nav gluži tik baltas kā Punta Cana, bet tā pat viss ir tīrs,ūdens zils un galveinais ka karsta saule.:)Ik pa laikam ejam nopeldēties okeānā,panemt kko dzeramu lai remdētu slāpes un tālak saulē.Pagulējuši saulē izdomājām ka vajag arī iziet āra no viesnīcas zonas un devāmies pastaigā gar piekrasti.baudījām dabu un silto ūdeni ejot basām kājām.Visas pludmales garumā stiepjas kokospalmu meži,kas rada iespaidu ka esi uz neapdzīvotas salas.

Braucām arī ar domu ka negulēsim viesnīcā pie baseina katru dienu, jo nav jēgas pavadīt 9h ceļā un neredzēt kā tad īsti dzīvo Dominikāņi un iejusties viņu ikdienas dzīvē,tik pat labi tad var aizbraukt uz Turciju pa 3reiz lētāku naudu.

4.diena.

Izlēmām ka nu ir laiks aizbraukt uz kādu ekskursiju jaunas nedēlas sākumā.Tā nu dodamies ārpus viesnīcas zonas,turpat piekrastē kur vietējie piedāvā plašu ekskursiju klāstu.un arī lētāk pa vidēji 30%,bet tāpat salīdzinot ar Āfrikas valstīm ir padārgas.Piem.Safari vai izbrauciens kalnos ar kvadracikliem,2 pres. Videji 100-120 USD,bet nu nokaulējām uz 80 USD.

5.diena.

Tā nu izlēmām doties izbraucienā ar Safari, lai redzētu kko vairāk.Kalnaini ceļi unar plašiem laikiem un mazajām mājiņām un pat būdiņām, kurās vidēji dzivo 8-10 cilvēki ģimenē.Bērni skrien pakaļ tūristu džipam lai sanemtu kādu saldumu un končas,arī mēs apstājāmies ciematiņā,iegājam vietējā veikalā nopirkām maisiņu ar saldumiem un izdalījām saules bērniem.Kā arī apmeklējām vietējo skolu,tā nav liela skola kā LV kur ir 9-12 klases,bet gan maza mājiņa kur ir viens kabinets unmācas apmēram 20-30 skolēni.

Parsteigums bija tas ka viņiem ir zilas skolas formas

­­­­-Viss zolīdi.

Apmeklējām arī 2 pludmales Playa Garnde un Diamante, vnk ideālas vietas.

Arī pabijām Blue Lagoon, tāda kā ūdens krātuve ,kur ir stāvie krasti apmēram 12m augstumā un tumši zils caursīdīgs ūdens, jāielien arī te nopeldēties.Tā nu izbraukājot vietējo apkārtni dodamies atpakaļ uz viesnīcu.

6.diena.

Arī nākmo dienu nolēmām pavadīt ārpus viesnīcas un pie dabas,dodamies uz

Playa Grande pludmali,brauciens no viesnīcas 15 km .apm.20.min.

Pie vietējiemsarunājam lētāku taxi kas mūs aizved un atved.cena 25 USD.Viesnīcā 40 USD,

Esam klāt un pirmkāt ejam nopeldēties,pludmale neticami skaista apmēram 1300 m gara, Abos pludmales galos tādas ka pussalinas ar kokosu palmām,gaisas smiltis,ūdens zils un viļņi tādi ka izskalo tevi kastā kadus 10 m tālāk. Pats galvenais ka cilvēku te ir ļoti maz jo atrodas ārpus pilsētas. Neticama vieta tiem kam nepatīk cilvēku pārpildītas publiskās vietas,jo visapkārt tikai daba un jūs.

Pludmalē iespējams iegādāties vietējos labumus,visdažādākie augļi,sulas,alus ,kā arī Coco Loco kokteili ar rumu, 5 USD.Cena dzērieniem no 2-3USD (Alus,limo.sulas)

7.diena.

Pārcepinājušies saulē ,šodien nolēmām atpūsties no sauļošanās,ieplānojāmatpūsties viesnīcas teritorijā un pastaigāties gar piekrasti.

Serviss viesnīcā ļoti augstā līmenī, priekš tūristiem viss labākais.

Animation Team- pārsvarā visi 20.gadīgi jaunieši,kas priecē un uzjautrina atpūtniekus ar šoviem un saviem priekšnesumiem,šajā ziņā viss ļoti pārdomāts,bet neesam pārpildītu baseinu piekritējiJ

8-9.diena

Šodien nolēmām apmeklēt Cabaret pludmali un kā transportu izmantot nevis Taxi, bet gan vietējos minibusiņus, kas ir letākais sabiedriskais transports DR, vilcienu šajā valstī nav. Cena -3 USD, brauciens 40 min.

Knapi ielienot pārpildītā busiņā,dodamies ceļā,logi visi vaļā,viena sēdvieta ir domāta diviem un vēl divi karājas pie durvīm,tas bija kaut kas.Apdzen kā vien māk,visi bļauj.Pieturvietās jāklauvē pa jumtu tad šoferis apstājas-STOP...Tas ir jāpiedzīvo-neticami.

Cabaret ciemats stiepjas gar pašu pludmali,iecienīts sērfotājiem un ūdens sporta cienītājiem,iespējams noīrēt visu nepieciešamo ekipējumu.

Vietējie tirgoņi piedāvā plašu klāstu ar suvenīriem un izklaides iepējām, (ekskursijas,zveja,daivings utt.)

Nākamajā dienā dodamies paredzētajā ekskursijā uz Bacarrdi Island, kas atrodas 120 km uz austrumiem, Samanas līcī. Ļoti skaista sala, palmas, baltās smiltis, pirāti ar papagaiļiem un rumu. Iespējams nogaršot zivis un jūras labumus, iegādāties suvenīrus un niedru cepures.

Tika piedāvāta iespēja braukt vērot vaļus, jo katru gadu no februāra līdz martam vaļu pārošanās laiks, bet nu pēc stāstītā un tie kas bija tā arī nevienu neredzēja - tāda kā laimes spēle. Izbaudot eksotiku dodamies ar laivām krastā un tad uz autobusu kas nogādā mūs uz apartamentiem. Jauka un saules pilna diena :)

10-12.diena

Pēdējās dienas atpūšamies pludmalē,gribas vēl mazliet pasauļoties un arī suvenīru iegādi negribas atlikt uz pēdējo dienu.Tad nu dodamies uz Rio San Juan,maza pilsētiņa.8 km no mūsu viesnīcas,kā transportu izmantojam atkal minibisiņus,ekstrēmāk,ātrāk un lētāk.

Vietējie pilsētnieki loti laipni un piedāvā izbraukt ar mopēdu,aizvest un parādit apkārtni,protams par kādu dolāru.

13.diena

Pēdējā dienā dienā izbrauciens ar kvadracikliem. 35km pa kalnainiem ceļiem,džungļiem un upēm.Uzzinājām kā rodas šokolāde un kur aug viņas auglis.

Ekstrēms izbrauciens un atbraucot bijām dubļos no galvas līdz kājām,bet tas netraucēja vēl baudīt pēdējās dienas sauli,kaut gantā negribas braukt prom,ļoti daudz labu iespaidu.

14.diena

Lai kā negribētos doties mājās,bet diemžēl jātstāj šī pasaku zeme un jādodas uz lidostu.Izlidojot samaksājam 20 USD.Atpakļ lidojums 7 stundas un esam Londonā.

Visiem ceļotājgribētājiem iesaku apmeklēt šo pasakaino zemi,ceļojums kas paliks mūsu atmiņās vēl ilgi.Februārī tādu vasaru vēl nebiju piedzīvojis.