skaistais celojums uz skaistu zemi

Seit ir loti skaist jura dzidri zila kuram vards ir Karibu jura,viesnicas patikami dzivot ir tik skaisti ka ir jaredz pasiem ar savam acim lilas un skaistas un ertas esana patikami garsigi taisa mans milakais ediens ir seit kaza alus sis valts alus ir loti labs ka tu dzer loti aukstu , seit ir loti skaistas dejas , kuras saucamas veder dejas si muzika tev liek pasam kusteties tu nevari sedet rams muzika tev liek dejot izjust muziku,cilveki ir dazadi,ka jau visur bet loti draudzigi seit baltais cilveks nesaulojas jo te ir smuki ka tu esi balts nevis nosaulojies vini staiga ar lietusargiem lai saule nededzina adu lieto stiprus kremus pret sauli,cilveki ir izpalidzigi,si valoda ko vini runa ir tik skaista skanosa patikami runat saja valoda seit ari dzivo no blakus valsts tadi Haiti kuri runa gan vinu valoda kura nakusi no Afrikas un otra valoda ir francu vini ir loti nabadzigi gimene ir vismaz ir pa 6 berniem kuri ir loti slimi ar visadam slimibam ,sis maz apraksts par Haiti valsti kura ir netalu no Dominikas Republikas,seit ir dazadi edieni kuri ir loti garsigi pagatavots vari est dazadus augluss, auglus ko mes perkam par naudu bananus ,mandarinu, apelsinus un ta talak man darza aug citroni ,apelsini un mango ja jus zinatu cik te ir skaist un karsti tu vari nosauloties pa dazam minutem celojums ir loti gars no Rigas lido uz Vaciju tur tu parnaksno un apskati ari Vaciju kura ir loti tira un sakopta loti skaista valsts un pets tam lido uz silto valsti lidosta ir liela un pie Karibu juras es ielidoju Punta Cana loti smuka pilseta es ari apmekleju pilsetu Moka tur vakaros ir patikami vess un loti smuka pilseta zals viss zemenes tur aug un citi augli jums pasiem vajadzetu to visu redzeti loti gruti aprakstit vietas tik skaistas.Zologiskais darzs ir liels un dzivnieka savala tu brauts ar tadu ka mazu vilcieninu un apskati zverus,akvarija ir liela un skaista tu ieej tada ka tuneli un virs galvas tu redzi dazadas zivis sis ir maz stastins ap so skaisto zemi man ir tagad gruti rakstit latviski ja kada kluda piedodiet.