Mīlestība no pirmā acu uzmetiena

Bijām ar draugu Londonā. Iesākumā tā īsti pat negribēju braukt, bet kā izgāju Londonas ielās, man aizmirsās pilnīgi viss, kas atstāts Latvijā, tai skaitā arī drūmā sajūta, kas mani pilnīgi visur un vienmēr pavadīja jau veselu mēnesi. Gāju pa mazajām, jaukajām ieliņām, ar superīgajiem takšiem un divstāvu sarkanajiem autobusiem, sarkanajām telefonbūdām, pilnīgi kā filmā. Tā ir pavisam cita pasaule. Arī cilvēki ir pavisam citi. Dažādība milzīga. Un tā braukšana pa otru pusi, tas pilnīgi rada citu realitāti. Liekas, viss notiek ačgārni, kā būtu nonākusi aizspogulijā :) Noteikti ieteiktu apmeklēt dabas un zinātnes muzejus. Pilnīgi bez maksas ļoti ļoti interesantas lietas apskatījām. Iegājām akvārijā, tomēr domāju, ka cena neadekvāta. Mazliet vairāk kā 13 mārciņas, bet iespaids nebija to vērts. Pavisam noteikti ir vērts arī pastaigāt caur centru, milzīgajām ēkām, kurām var staigāt cauri, un iekšpusē var sajusties gandrīz kā džungļos, ar palmām un visādiem kociņiem smukiem. Arī puķu netrūka, kaut gan bijām tagad pavasarī, un kokiem lapas vēl nebija saplaukušas. Ēdienu bijām paņēmuši savu, un labi vien bija, kafejnīcās un tamlīdzīgās ēstuvēs neko nepirkām, jo cenas kolosālas. Bet, ja izdodas atrast kādu lielveikalu, tad gan var izvērsties, jo cenas tikpat kā Latvijā, varbūt pavisam mazliet augstākas. Es noteikti atgriezīšos Londonā, un paņemšu visus līdzi, kas būs braucēji. Pilnīgi cita pasaule ideālai atpūtai no pelēkās ikdienas. Man liekas, katram ceļotājam vienreiz uz turieni jāaizbrauc. PS. Iespējams, arī labi izvēlētais laiks bija diezgan svarīgs faktors, jo tūristu bija maz, uz apskates objektiem nebija milzu rindās jāstāv un jāspiežas cilvēku pūļos. Labākā dāvana 8. martā, kāda man bijusi! Man ir superīgs draugs :)))