Meklēju ekspedīcijas biedrus

Paslaik gatavojos savam lidz sim lielakajam celojumam (ekspedicijai) uz Mongoliju si (2006) gada julija-septembri. Es mekleju cilvekus, kas veletos saja ekspedicija man piebiedroties. Eskspedicja ideja ir parbraukt pari Mongolijai ar riteni. Zemak ir links uz prezentaciju par so pasakumu: http://www.balticconsulting.com/mongolija.pps Ludzu parsutiet to sev zenamiem cilvekiem, kam varetu intereset sads brauciens. Varbut pasi velaties man piebiedroties. Lai visiem veicas. Helmis P.S. Pasakuma plans: Sākums: Jūlijs Rīga- Maskava ar vilcienu (1 diena) Maskava-Ulanbatora Ar vilcienu (5 dienas) Ar Lidmašīnu (uz Irkutsku) un tad ar vilcienu (2 dienas) (pēc patikšanas pāris dienas var padzīvot pie Baikāla) Ulanbatora (Pāris dienas pilsētā, lai iepirktu nepieciešamās lietas) Ar riteni no Ulanbatoras līdz Krievijas Altajam (~60 dienas) 30-40 dienas braukšana ar riteni (60 km/dienā, kopā ~2000-2500km) 20-30 dienas lokāliem pasākumiem Kalnu trekings centrālajā Mongolijā Zirgu trekings pie Hovsgol ezera Kalnu trekings Mongolijas Altajā Pēc patikšanas var uzkāpt Mongolijas augstākajās virsotnēs virs 4000m. Pašai augstākajai gan būs nepieciešamas alpīnisma iemaņas 4370m, 3A Ar busu līdz Barnaulai, vai citai tuvējai Krievijas pilsētai un no turienes ar vilcienu vai lidmašīnu uz Maskavu (3-4 dienas) Maskava-Rīga ar vilcienu (1 diena) Beigas :Septembris P.P.S. Pasakums jau ir noticis un, ja galu gala sanemsos, tad taps ari apraksts :)