Tas ir to veerts! :)

Tiem kuri tikai taisaas doties uz UK gribu teik vienu, ka tas tieshaam ir to veerts! Pashai jau sen bija meerkjis uz turieni doties un nu beidzot bija iespeeja to iistenot! Kaa jau vairumam Latvijas studentu taadu liidzeklju lai vienkarshi dotos celjojumaa nebija tapeec lai to visu vareetu iistenot naacaas arii stradat unne jau kaadaa prestizhaa darbaa, bet gan tajaas pashaas fermaas...Jaasaka, ka darbs nav no vieglajiem, bet latviesh cilveeks jau tads centiigs un iipashas gruutiibas tas nesagaadaa! Fantastiska sajuuta ir tad, kad pienaak nedeljas beigas un ir iespeeja doties skatiities ko vien sirds veelas! Un ideaalaaku laiku kaa vasara tam neatrast-pludmale, juura, veejsh matos, fantastiska briiviibas sajuuta, ka juura liidz celjiem un tam visam piedevaa uzmaniigie un pieklaajiigie anglji...Iemiiljota kljuva pilseeta Hastings, kas piedaavaa ne tikai laisku paguleeshanu pludmalee. var apskatiities alas, kas tieshaam ir vienreizeejas, var doties arii uz zemuudens pasauli lai paveerotu kraashnjaas juuras radiibas! Nevar nepiemineet milziigaas un iespaidiigaas pilis ar visu to, ko taas piedaavaa! Tas, kas vilinaaja mani parasti tie bija daarzi un sevishkji gribu piemineet vienu-tas bija briezhu daarzs, kur stirninjas vareeja barot arii no rokas! Atgrieshanas darbaa peec tadiem iespaidiem parasti nebija ta apati patiikamaakaa, saak uzmaakties domas par dziives netaisniibu, bet daudz laika paardomaam nav, jo darbs gaida un blakus tachu draugi gan no Latvijas gan citaam valstiim! Paarunaajamas tik dazhadas lietas, ka liekas runaajamaa neaptruuksies ;) Par Londonu jau dzirdeets daudz staastu un nostastu un taa protams sniedz milzum daudz iespeeju, bet es gribu piemineet veel taau pilseetu kaa Stratforda, kas ir Shekspiira dzimtaa pilseeta. Parasti paarpildiita ar tuuristiem, vienreizeeja pilseetinja ar maziem ekskluziiviem veikliniem un vecaam celtneem ieskaitot Shekspiira dzimto maaju! Ja ir taada iespeja iesaku pameegjinaat uz aizbraukt! :)))