Milāna-kontrastu un modes pilsēta...

Es ar biju pavisam nesen-sestdien 24.feb. Milānā uz karnevālu. Nokļuvu nejauši, pēc slēpošanas Šveices alpos atpakaļceļā. Karnevāla ambrāža notika pie Duomo, Emanuēlas II ielā. Bija protams skaisti tērpi, bet bardaks neaprakstāms. Visvairāk tracināja jauniešu ālēšanās un kaut kādas vielas pūšana virsū uz apģērba un matiem. Daudzi eleganti un dārgās drēbēs ģērbti cilvēki izskatījās visai atbaidoši nopūsti ar to vielu un visādiem citiem mēsliem! Ielas izskatījās tādas, ka laikam mēnesi vajadzēs, lai atmazgātu. Cenas tuvākajos veikalos un ēstuvēs nenormālas. Ja iet tusēt naktī uz kādu diskotēku, piemēram "Hollywood", tad jārēķinās ar vismaz 100 eiro sīkiem tēriņiem. Jebkurš kokteilītis(piemēram skrūve) 15-20 eiro, pīpēt nekur nevar un vispār ir ļoti saspiesti. Rīgā noteikti ir foršāk, par meitenēm nemaz nerunājot...:)) Bijām tovakar arī slavenajā Milānas operā "La scala" uz izrādi "Madam Buterfly" turpat netālu pie Duomo. Biļetes protams, ka izpirktas, bet vietējie spekulanti piedāvāja par 80-150 eiro/gab. Pirms izrādes sākuma plkst. 20.00 dabūjām par 40 eiro. Visi laimīgi tā teikt...:))) Milāna-kontrastu pilsēta, citi saka, ka arī modes..., daudz jaunu(17-20 g.v.) un tiešām skaistu meiteņu no Latvijas un bijušās savienības tusē kopā ar pavecākiem itāļu kungiem. Takši lēti, bet grūti dabūnami, uz ielas nestājas, tikai stāvvietās. No apt. 5 reizēm, ko ņēmu, jagaida videji 30 min., daudzi vietējie nekaunīgi lien bez rindas. Kārtības pamaz. Milano Centrale-galvenā Milānas stacija-vispār viens liels murgs! Tik daudz bomžu, dzērāju, zagļu, melno un citādi aizdomīgu cilvēku jūkli vienkopus pēdējos 5 gadus neesmu redzējis nekur!!!Iesaku no/uz lidostu(Malpensa),kur piezemējas Airbaltic braukt ar expressvilcienu uz Cadorna staciju.(11 eiro). Tā ir daudz klusāka un mums saprotamāka nekā Milano Centrale. Tālāk var ar metro vai taxi. Bet vienreiz to visu redzēt var. Tā, ka laimīgu ceļu un esiet modri...:)))