Biju un ļoti gribu vēl un braukšu atkal!

Biju 2 gadus atpakaļ no 28.februāra līdz 11.martam Hurgadā. Nupat vēl noskatījos kaseti un tā silti palikās ap sirdi, it sevišķi ka rieb tā ziema un sniegs. Izbraukāju arī visās ekskursijās Kairā, Luksorā, ar jahtu pa koraļu salām, pabiju tuksnesī, vēl braucām zvejot. Man ir draugi, kas brauc katru gadu jau kādu 7 reizi un ir apmierināti. Man patika it sevišķi tas ka dzīvojām 1 stāvīgā bungalo tipa namiņā, un visapkārt tik žaļš, jūras pusē, līdz jūrai 200metri. Tā fantastiskā zaļā ūdens krāsa, citur tādas nav. Nepatiktu man dzīvot 5 stāvīgās viesnīcās, tas nebūtu tik eksotiski. Naksnīgās ekskursijas vispār super, tur tik naktī īsti sāk dzīve kūsāt. Mana vienīgā negatīvā emocija palikusi ir no braukšanas ar kamieli, viņš maita negribēja tupties un ļaut man nokāpt, spītējās ar vadātāju, tad gan es nobijosne pa jokam, un tā ka man vēl bailes no augstuma, nokāpjot man vēl ilgi kājas trīcēja. Nosolījos nekad vairs ar kamieļiem neielaisties. Tā lūk. Bet visumā palikušas baigi foršas emocijas. Atpūta par saprātīgu cenu.