siltā malta ziemas vidū

somas ir sakravātas, rīta kafija pievarēta, jāpaspēj noķert autobuss Nr 22. Lidosta. Rīga- Skavsta un tur- 24 h. Cik biju pirms tam dzirdējusi- Skavstas lidosta ir šausminošākā nakts pieredze daudzu cilvēku īsajā dzīvītē. Nu ko- lielākas grūtības- vēlāk interesantāk. Pēc nosēšanās dodamies uz Nykoping- netāla pilsētiņa no Skavstas- apm 15 min, protams- H&M un makdonalds, un atgriežamies lidostā. uno, maizīte no mājām... un izņemot iemaldījušos zīlīti, neviens gulēt mums netraucē, uz radiatoru gulēt ir silti, no rīta brokastu vietā franču puisiešu grupiņa sarīko mūs glaimojošu performanci. Skavsta-Malta. lidostā mūs sagaida Victor Vellas... atradām viņu couchsurfing.com. principā, esam gatavas, ka mūs iztirgos orgānos. nakšņojot pie viņa, es esmu ielāgojusi, kur stāv naži... ja nu kas. bet janukas nenotiek, saulīte uzlec, silda ap 14 grādiem, dodamies uz Valletu- galvaspilsētu. Malta ir maziņa, viss ir rokas stiepiena attālumā, un autobusi ir burvīgi. vecākais esot 1940. gada ražojums, un esmu pārliecināta, ka jaunākais arī. durvis busiem nav, brauc pa kreiso pusi, pieturās palēnina gaitu(nevis apstājas) pīpinās pa labi un kreisi, un avārijas neizraisa. braucot šādā autobusā sajūta kā uz Latvijas ceļiem- kaut arī asfalts ir perfekts, un bedru nav, kratās un sprauslo un krakšķ un brakšķ. un maksā 0,47-0,58 euro... vai nav burvīgi? Valleta ir tūristu pilna, jūra visapkārt, jahtas kuģi, laivas... un kaķu kafejnīcas. uz ielām, parkos- kaķu būdiņas, kur cilvēki nes ēdienu šiem iemīļotajiem dzīvniekiem. pusdzīvu zirgu pajūgi, zelta zivtiņas pilsētas parku baseiniņos. kad atsakam kādam zirgu pajūgam, puisis manāmi apvainojies izsaka "komplimentu"... es esot more skiny than his horse :D Gozzo ir viena no salām, ko sevī ietver Malta. dodamies turp ar prāmi, lai aplūkotu Azur window. enter gan tur nesanāk, jo tiek labots ceļš un klāt netiekam... bet- kaktusi, apelsīni, granātāboli, palmas - tas viss atsver arī to, ka netiekam uz Kominu- trešo salu- kur ir zilā lagūna- paradīze zemes... Maltas virsū. Gozzo izīrējam taksi- nu labi- ryanair ceļotāji tā nedara, bet taksists piesolās aizvest-pievest klāt visiem apskates objktiem, pagaidīt utt- tātad neparedzēts komforts. un diezgan lietderīgs- autobuss nepiestāj tik tuvu apskates objektiem. un autobusa šoferis neizklāsta sīki un smalki Maltas vēstursi, tradīcijas, dzīvi, ikdienu... aizmirsu piebilst, ka pārējās naktis nakšņojām pie Geira, kurš arī ir couchsurfing cienītājs, kam nebija siltais ūdens...nu laigan, ja ņem vērā, ka ūdens sildītājs ir uz jumta... nenosegts... un That`s normal- it`s malta!.. un normal arī ir tas ka šajā gadalaikā jūras ūdens ir ap 16- 17 grādu silts, bet that`s too cold for swiming. ūn arī atpakaļ ceļā nakšņojot skavstā zem zīmes " sleeping not alowed" izguļos uz radiatora siltā maiguma... cik tas maksā (vienai personai) rīga-skavsta-malta-skavsta-rīga - Ls 20,33 (ryanair) skavsta-nykoping nykoping skavsta- 23+23 sek (aizmirsām, ka studentiem noteikti lētāk) maltā sab tran- 0,47 - 0,58 euro prāmis maltā- 4,65euro taksis -ekskursija pa Gozzo- 10euro- iespējams kādam izdotos nokaulēt lētāk- mums neizdevās ĒST - maltā meklējām ne tūristiem paredzētus ēstūžus- pa 1 euro var paēst un padzert kafiju... maltas lidostā 3 cilvēki paēdām pa 10 euro (pizza plus kafija plus muffini) Skavstas lidostas cenas fuj pē- karsts ūdens 10 kronas, kafija- 25! kopā- ceļš ēšana suvenīri- ap 80ls camōn- tā tak ir MALTA, ne kaukāda igaunlietuva:D