Bavaarija

jaaa, vaacija. no comments, tur ir vienkaarsi super. es tur pabiju vienu nedeelju, taa bija viena no labaakajaam manaa muuzjaa. nokljuut vaacijaa jau gribeeju no beerniibas, tas bija mans sapnis, kas pagaajusogad iistenojaas. izbraukaaju visu vaacijas lejasdalju, lielaakaas pilseetas,kuraas biju bija Minhene, Nirnberga un Dreezdene. Visas triis siis pilseetas ir lieliskas, tacju vislabaakaas atminjas man ir tiesi no Minhenes, jo tur es beidzot nopirku sava miiljaakaa dziedaataaja-alexander albuumus,jo Latvijaa vinjus nevar dabuut. minhene ir ljoti skaista pilseeta,arii taas apkaartne, olimpiskais centrs. Pabiju arii mazajos Bavaarijas ciematinjos, kur sajuuta taada it kaa tu buutu nokljuvis mazaa pasaku valstiibinjaa. taas bija Garmispaartenkirhene, Oberammergau un Rotenburga. Biju un redzeeju arii slavenaas pilis- Neuschwanstein un Linderhof. Nu tur vispaar bez vaardiem, taas sajuutas nevar apraxtiit, tur ir jaabuut pasam klaat un tas viss jaaredz!!!! kad naaca celjojuma beigas, jau saka birt asaras, pirmie mirklji kad izbraucaam no vaacijas bija beediigi, sajuuta taada it kaa es buutu pametusi savas maajas, uz Latviju vairs nemaz atpakalj negribeejaas. Tagad ciitiigi maacos vaacu valodu un ceru ka naakotnee vareesu dziivot un maaciities vaacijaa, savaa sapnju zemee!!! Sis celjojums bija Bavaarijas alpi un pilis , celjojumu firma Impro!!! es jau skatiijos, sogad tas celjojums arii ir! Iesaku visiem.