Austrālija - vieta, kuru gribas saukt par mājām

Gatavošanās ceļojumam uz Austrāliju sākās tikai nedēļu pirms izbraukšanas - gan vīzas, gan biļetes pirkšana. Tā kā viss notika steigā, bija grūti aptvert, ka drīz būsi pavisam citā kontinetā, citā pasaulē un nenormāli tālu no mājām. Bet tas brīdi bija pienācis un iekāpjot lidmašīnā es sāku pamazām apzināties uz kurieni braucu un patiesi sākt priecāties par savu gaidāmo ceļojumu. Tā kā mēs ar draudzeni ceļojām ar staff biļetēm kklāt, protams, nāca stress par to, vai tiksim iekšā lidmašīnā. Tā kā man tā bija pirmā lidošana ar ID biļetēm, es īsti nesapratu, ko tas nozīmē, līdz brīdim, ka turpceļā iestrēgām Singapūrā uz 4 dienām. Protasm, nekāda priecīgā ziņa tā nebija, jo tas tikai nozīmē, ka Austrālijā mums būs mazāk par 2 paredzētajām nedēļām, kas aju ir nenormāli maz priekš tik lielas valsts. Bet, tajā pašā dienā atradām caur couchsurfin hostu un izbaudījām visu, ko mums sniedza Singapūrā. Nākamais mēģinājums tik lidmašīnā uz Austrāliju bija veiksmīgs un aiz laimes pat nolija kāda asara, jo, ja nebūtu tikušas lidmašīnā, tad uz Austrāliju vairs nebūtu jēga braukt. Backplan tad būtu bijusi Malaizija. Iebraukušas Brisbenā es ar pilnu krūti ieelpoju Austrālijas silto gaisu un tikai tajā brīdī es pilnībā apzinājos, ka atrodos Austrālijā. Ielidojām ap9.00 un tajā pašā dienā mums bija jātiek līdz Sidnejai, kas ir 950km, nereāli? NO, mēs to paveicām, nostopējot kravas mašīnu, kas mūs aizveda līdz pašai Sidnejai, kur caur couchsurfingg mums bija sarunāta apmešanās. Pilsēta, kurā nodzīvojam nedēļu saucas Cronulla, 40 min attālumā no Sidnejas centra, ja brauc ar vilcienu. Pirmajā dienā protasm mūs apbūra pludmale, sērfotāju bari un saule, tāpēc bez liekas domāšanas devāmies uz ppludmali, kas atradās 2 minūšu attālumā. Noklājām dvieļus un atdevāmies saules stariem un viļņu šlakatām .. tā kā iepriekšējās dienas nebija īsti gulēts, tad sauļojoties pāris reizes aizmigām, pat nezinu uz cik ilgu laiku, bet pēc sauļošanās redzot savu apdegušo ķermeni sapratu, ka esam nogulējušas pietiekamu laiku, jo sauļošanās krēmu bijām pa slinku uzlikt. 1. diena mācībā - Austrālijas saule ir bīstama, tāpēc noteikti ir jālieto sauļošanās krēms. Es tik spēcīgi apdegu, ka tuvākās dienas bija grūti paiet, nerunājot par gulēšanu vai sēdēšanu. Bet neņemot vērā apdegumus turpmākās dienas pavadījām kā pasakā. Bijām Sidnejas centrā, un mani pārsteidza tas, ka pilsēta bija salīdzinoši klusa, ja salidzinam ar Rīgu, kur visi skrien pa galvu un kaklu. Nākamā mūsu pieturas vieta bija slavenā Bondi beach ... - tas ir kaut kas vienreizējs. Iesaku ikvienam tur iegriezties. Pasakzils ūdens, klintis, alas .... grūti to izteikt vārdos. Un tad, protams, ka apskatījām un izzinājām savu pilsētu Cronullu. Vispār, šī bija vislabākā vieta, kur varēja nodzīvot nedēļu, tā kā es neesmu pilsētas cilvēks, man bija patīkami izbaudīt piepilsētas dzīvi. Tieši šajā pilsētā nebija daudz tūristu, vispār es nesastapu nevienu tūristu, jo tā priekš tūristiem nav ļoti aktuālā. Visu nedēļu sajutos kā asutrāliete :P Mums ļoti palaimējās, ka patrāpijās redzēt, kā austrālieši svin Austrālijas dienu. Tas tik bija grandiozs pasākums. Varēja redzēt, ka viņiem sava valsts noz;imē daudz un viņi ir apmierināti ar dzīvi šiet. Bija prieks uz šādiem cilvēkiem skatīties. Jau no pašā agra rīta sāka skanēt koncerts un ģimenes ar pikniku groziem un Austrālijas karogiem devās uz koncertu norises vietu, iekārtojās un baudīja koncertu. Austrālieši māk atpūsties un nodalīt darbu no brīvā laika, ko manuprāt latviešu cilvēki neprot. Austrālijas diena bija pēdējā diena Austrālijā un tas bija pats labākais nobeigums šim ceļojumam. Bet vēl tik daudz ko gribējās redzēt, bet atsāšu to citām reizēm, jo zinu, ka uz šo valsti pilnīgi noteikt vēl atgriezīšos. Es no visas sirds iemīlēju šo valsti un cilvēkus. Es esmu ceļojusi tik daudz,cik man līdzekļi un laiks atļauj, bet tik ļoti man neviena valsts nav iepatikusies kā Austrālijā .. tāpēc paceļoties un raugoties pa lidmašīnas logu ārā un neskumu, jo zinu, ka atgriezīšos :) Atpakaļceļš atkal sākās ar stresiem par tikšanu lidmašīnā un atkal ielidojot Singapūrā mēs no viņas ar pirmo reizi netikām laukā, tā kā ekstra viena diena atkal nācās pavadīt Singapūrā .. bet tas viss pozitīvais, ko ieguvām nedēļas laikā Austrālijā notušēja visu ne tik foršo. Ikvienam iesaku un novēlu izbaudīt Austrālijas burvību!