Ūdensprieki Polijas zemē

Ziemā vēl Polijā nebiju bijusi, tāpēc nodomāju, kāpēc gan nedoties cauri Polijai uz Mikolaikiem, kur ir fantastisks, nu jau vāciešiem piederošs, hotelis un ūdensparks Tropicana, kur var labi relaksēties, pieņemt dažādas ūdensprocedūras, SPA , un ja vēl ir laba kompānija...vienkārši super! Pati jau turp devos ceturto reizi...katru reizi esmu bijusi apmierināta ar piedāvāto atpūtu...tāpēc pilnīgi noteikti to varu ieteikt arī citiem. Izbraucam plkst. 6:30. Vispirms jau laikam jāatzīstas, ka no Polijas šajā braucienā daudz neredz...tikai ceļu. Ja grib papildus apskatīt vēl Polijas jaukumus, kas pa ceļam ir maršrutā: Jelgava - Šauļi - Suwalki - Augustow - Elk - Mikolajki, tad vajag vismaz 3dienu braucienu. Lietuvā...kaut kur pie Kauņas, ēdam otrās brokastis...jānoprovē beidzot tas lietuviešu nacionālais ēdiens Cepelīns. Ir labs... Aiz loga šoreiz visapkārt balts. Ir takš ziema. Tuvojoties Polijai busiņa logi lēnām salst ciet - tātad mīnusi šorīt, 29.janvārī, ir lielāki nekā pie mums Latvijā. Braucot skatamies ellīgi labu filmu (Radi), ko mums piedāvaja šoferis Ivars... krievu humors ir pašā laikā braucienam busiņā! Augustovā pieturam pie Kaufland veikala...15minūšu ieskrējiens...kam labierīcībās, kam veikalā. Ap plkst. 13:40 esam Mikolaikos, un noparkojuši busiņu dodamies uz viesnīcu. Mums izdala istabiņu kartes, kas šeit noder kā caurlaide visam, kas iekļauts cenā (ūdensparkam, pusdienām, brokastīm, slidošanai). Iekārtojamies un ejam baudīt ūdenspriekus...vispirms ārstnieciskās burbuļvannas (sāls, magnija, dzērveņu u.c.), kurās jāuzkavējas vismaz 15minūtes, lai šo ārstniecisko iedarbību sajustu...tad pirtis ( eikalipta, piparmētru, mitrās, sausās, ar dažādu temperatūru apmlitūdu)... Sāls istabu atstājam uz vēlāku...jādodas pelnītajās pusdienās...ap 16:40 ēdam. Sodien viesnīcas sarkanajā zālē ir čehu virtuves diena. Tā kā baudīsim, kas čehiem padomā...Kāds aizraujas kļūstot par ienaidnieku pats sev...pārēsts! Bet nu izvēle kā vienmēr ir liela...4veidu zupiņas, šoreiz sakārojās sēņu zupu ar grauzdiņiem..mmmm! Apceptie kartupeļi ar gardu gulašu, n-tie zaļumi...nu ko...šķīvis pārpildīts! Saldumiem vietas vairs nav...paldies dievam! Ap 18:30 atkal ejam uz ūdensparku, jo pilsētiņas apskate mums būs rītu pirms mājupceļa. Atkal turpinām vietā, kur palikām...sāls istaba! Riktīgi sarīvējušās ar sāli 15minūtes guļam...kājas gaisā...tāda feina atslodze busiņā nogurušajam kājām! Vēlāk nolemju doties uz baseina celiņiem...jānopeld kāds kilometrs! Šoreiz gan pietika ar 1/2km...laikam pirtis un burbuļvannas pamatīgi atslābinājušas muskuļus! Pirms 20:00 metam mieru, un ejam uz saviem apartamentiem. Kāds jūtas saguris un vēlas atpūtu...taču es tā nedomāju...ja atbraukts, tad lai iet pēc pilnas programmas...boulings, slidošana...un tad arī disko. Šoreiz gan uz spēļu zāli neaizgājām...nav sīcenes! :) Nākamais rīts pienāk nežēlīgi ātri...acīs sagurums, bet domas jau atkal pie tā, ka fiksi, fiksi uz Tropicana...atvērts taču jau no 8:00. Brokastīs ejam ap 10:00. Tad nolemja iziet aplīti ap viesnīcu...uz zirgu staļļiem, uz piestātni, kas tagad tāda klusa...ziemīgi klusa! 12:00 izrakstamies un dodamies uz pilsētinu divu ezeru krastos - Mikolaiku ezera un Talty ezera krastos. Mikolaiki izskatās pēc tādas vācu pilsētiņas... laikam tāpēc, ka te daudz kundzējušies vācieši. Arī osta tāda tukša...ne jahtu, ne burulaivu, ne ūdensmoču! Mājupceļs stipri līdzīgs tam ceļam, ko veicām uz Poļu zemi...tas pats Kaufland pa ceļam...šoreiz laika limits 45minūtes, kuras nu izmantojam iepērkot kādu kārumu mājās palicējiem. Mājās esam 22:30. Šeit var aiegūt vairākinfo par mašrutu un Ūdensparku Tropicana http://artacelo.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=33:atpta-dens-atrakciju-park-qtropikanaq&catid=17%3Cimg%20src=