Skaistums Īrijā [b]

Es teiktu, ka katrā zemē ir arī netīrība un neglītums.... Protams, ko cilvēks saskata pirmo. Man īrija ir ļoti mīļa, jo pazīstu tur ļoti daudz labu cilvēku - vietējo un esmu ieguvusi lielu pieredzi tur - arī profesionāli. Esmu šinī valstī bijusi reizes 6 - 7 , un man ir bijusi tā priekšrocība izbraukāt Īrijas skaistākās vietas ar savu auto, tā, ka varu vienīgi teikt - tā ir pasakaina zeme ar brīnišķigu dabu. Kalni ir fantastiski skaisti, varētu pat teikt, ka esmu tajos iemīlējusies - skats no tiem - kā no vēja valstības. Kalnu vidū - ezers, vai caur tiem plūst upe. Glendaloha ir jauka pilsēta - maza, bet ļoti, ļoti skaista - kalnu tuvumā, dabas ieskauta, kā teikts kādā ceļojumu brošūrā - Īrijas dārzā. Okeāna tuvumā - tāda - spēcīgi mžonīga apkārtne - akmeņi vien, koki no jūras vēja ar lapotni uz vienu pusi... Īru krodziņi - mājīgi. Paši īri - ļoti draudzīgi (liels pretstats tur strādājošiem latviešiem!!!!). es ieteiktu aizbraukt uz Īriju - tas varētu būt skaists ceļojums!!!