Brīvdienas Polijā

Biju aizbraukusi atpūsties Polijā ar savu mīļoto cilvēku. Braucam uz 3 dienām - piektdien, sestdien, svētdien. Braucot tur bija nedaudz bail vilties, jo pirms tam biju dzirdējusi par Poliju ne īpaši labas atsauksmes...kautgan viss izrādījās neiedomājami superīgi!!!!!!! Mūsu ceļojuma maršruta galamērķis bija Hotel Goliebiewski, kas atrodas nelielā, bet ļoti smukā tūristu pilsētiņā Mikolajki. Hotel Goliebiewski ir ne tikai viesnīca, bet arī pilns atpūtas komplekss ar SPA un visvisādām izklaidēm un atrakcioniem - akvaparks Tropicana, ledus halle, diskotēka, spēļu klubi, boulings, bāri, restorāni utt. Bija tik labi pavadīts laiks gan eksursijās pa pilsētām, gan pašā atpūtas kompleksā, ka pēdējā dienā līdz asarām negribējas braukt mājās. Arī ceļš nebija garlaicīgs, jo Polija ir ļoti interesanta ar savu kalnaino reljefu, dabu un šauriem ceļiem, kas brīžiem bija tik šauri, ka lai pabraukt garām divām mašīnām, bija nepieciešams apstāties un braukt pa ceļa nomali. Vienīgais, par ko nožēloju - nebijam iebraukuši Polijas galvaspilsētā - Varšāvā. Tie, kas tieši tā, kā es dzirdēja par Polijas netīrām pilsētām un citas sliktas lietas - NETICIET! Polija ir burvīga!