Ceļojums uz Andorru

uz turieni devos ar vienu mērķi-lai slēpotu... es tur biju no 28.februāra-5.martam....nu ar lidmashinu lidz Žironai lidojām 3 stundas un 25 minutes....pēc tam 4 stundas ar autobussu bija jākratās uz Anorras galvaspilsētu Andorru la vellu ,bet tas bija tā vērts jo pa logu pavēras brinishkjiigs skats uz kalniem...mēs dzīvojām viesnīca andorra center hotel...{4 zvaigznes}superiiga viesnīca...labs serviss..uuttt Slēpot es iesaku doties uz Soldeu jo tur ir visādas trases....zaljaas,zilaas,sarkanās un melnās....zilaas un sarkanas ir vislabāk koptās...zaljas nevar slēpot jo tur trenneejas slēpošanas skolas dalībnieki...melnās ir vertikālas...ja neesi profesionāls slēpotājs tad tev nav ko darīt:) tur bija tādas trases EL camp....Grand rouig ...soldeu... pas del casa...visās shajās rasēs darbojas viena pacēlēju karte....super:)tur ja nu kas notiek:(tevi ar medihelikopteru pa pustundu ved uz barcelonas slimnīcu...tā kā tur ir droshi... piektdienās bija superiigi koncerti pirmajaa piektdienā bija spāņu elvis:)ar visu teerpu un citiek pričendāļiem....un tad citā piektdienā meitenes kas apkalpoja kalna kafejnīcās uzkāpa uz galdiem un sāka dejot...NU vnk super:) CEļojums bija super truper.... IESAKU aizbraukt tiem kam patīk slēpošana...TAS IR TAA VEERTS;)