Atlantijas okeāna, saullēktu un maldīgu smaidu zeme

Jāsaka, ka bieži pabūt Āfrikā neizdodas, bet laikam jau ar tās rētās reizes ir tā vērtas, lai pārdomātu daudzās lietas šinī pasaulē! Mūsu ceļojums sākās ar lidojumu no Rīgas uz Liverpūli, pa kuru mēs izvazājāmies krustu šķēru, līdz šķita ka jau vairāk kā pietiek britu viesmīlības ;) Izlidojām no Maņčesteras uz Bandžulu....bez komentāriem.... ilgi lidot nav nekāds kaifs, lai gan kāds pateiks ka 7 stundas tāds pūtiens vien ir. Pirmie iespaidi par šo zemi bija visai pārsteidzoši.Biju patiesi priecīgs ka biju izbaudījis nabadzības skatus Tunisijā un Ēģipte, bet Gambija pārsita tos ka nemetas. Mums pakaļ atbrauca nereāls buss....ceļš līdz viesnīcai bija stresa pārpilns(vismaz man, jo mani kolēģi jauki tērzēja ar gidionu), bet kad ieraudzījām viesnīcu.....PARADĪZE zemes virsū! Nav jau brīnums, to atvēris PATS prezidents :) Ja jums iešujas prātā doma, ka vēlaties izbaudīt latviešu kolonijas garšu, tad nu ziniet, ka par mums tur neviens neko daudz nezina. Vietejais gids Kurzemes hercogu sauc par Baltvācieti un mēs esam bezmaz vai visas verdzības un sāpju sakne, jo esam uzbūvējuši Jēkaba fortu, kuru vēlāk briti izmantoja ka cietumu vergiem, kurus izsūtīja pa visu plašo pasauli. Nestresojiet, vards latvija 99,9 % asociējas tikai un vienīgi ar Latīņameriku!!! :D Bet nav tik traki, Vissmalkākaja Gambijas viesnīcas restorānā dzer Lāses pienu, panņas, dzer Cido un Gutas sulas un saka ka baigi labās!! tas bija pārsteigums mums visiem! Mūsu kolonija (Andrejsala)........tāda maza, ka var apiet 5 minūtēs!! Turpinajums pēc pieprasījuma! ;) Musu kolonija tiešām ir LOTI maza! Tiesa, Jēkabs to nopirka 6x lielaku ka tagad, bet ta ka Gambijas upe ir reāli plata un strauja (platums pie musu viesnīcas bija 10 km!!), tad vinja ir daudz aizskalojusi šo gadsimtu laika.Palicis tik musu būvētais cietoksnis (Kas ir UNESCO piemineklis)un biķiņ no salas. Par Cietoksni un salu sīkāk.....melnādainajiem Džeimsa sala (tagadējais nosaukums)un mūsu cietoksnis ir tas pats, kas mums letiņiem lopu vagoni, jo no šejienes briti sūtīja verdzība vergus (arī uz Rīgu, kas kartē atzīmēta ka tālakā pilsēta Z, kur vergi nonākuši). Šie cilvēki- vietējie, LIELĀKĀ daļa dzīvoja gar upes krastiem, tāpēc britiem atlika vergus salasīk ka senes mežā, aizvest uz salu un palaist kā aitas.Dīvaini tas, ka dzivojot upes krastos, viņi neviens neprata peldēt!!! kads nepilns 100 gribēja aizbēgt peldus, bet visi 93 noslīka! (līdz tuvākajam krastam jau ar savi 2,5 km)Tāpēc musu slavinātā kolonija Āfrikā, viņiem ir lielākais bēdustāsts!! Cilvēki ir ĻOTI laipni!!Tiešā un arī pārnestā nozīmē!!! Smaida un gatavi palīdzēt dajebko, pat vilkties jums līdz visu dienu, lai tik jūs iedotu vinjiem naudu par eskotu.(Nedomājiet ka pietiks ar 1 vai 10 bakšiem!!)Ja esat redzējuši skatus, kur bērni skrien paceltām rokām klāt cilvēkiem un aplīp ka mušas....tas tas ir šīs stāsts. Eiropieši visiem melnādainajiem tur šķiet ka naudasmaisi, kuriem nauda birst ara pat no kurpēm un ausīm.... šodienai pietiks ;)