Milāna

Kā tik tur visa nav! Tā ir apģērba industrijas galvaspilsēta. Visi kas vēlas kaut ko pamainīt savā stilā vai vienkārši nopirkt kaut ko jaunu, brauciet uz Milānu, jeb kā paši itāļi to dēvē Milano. šeit var satikt daudz stiliigu cilveeku, visvairaak mani paarsteidza tas, ka es uz ielas neredzeeju nevienu smeekjetaaju vai alkoholikji, no saakuma tur aizbraucot liekas, ka viss ir daargs un taa taalaaak un taa veel joprojaam, betj a tu tur visu zini tad tiesaam tur viss ir loti izdeviigi. Milaanaa dziivo 1 miljons 200 tuukstosi cilveeku, bet kopaa ar pilseetas aglomeraaciju esot pie 10 miljoniem iedzivotaju. Aglomeracija ir ap noteiktu pilseetu kaadu citu mazaaku ciemu grupeejums.........Ja tu aizbrauc uz Milaanu, tad arii vari braukt sleepot, jo kalni ir kaadus 100-300 kilometru taalu,tas buutu labs salikums apskatiit pilseetas arhitektuuru un izsleepoties reizee. Par arhitektuuru runaajot, visveertiigaakaa vieta man likaas pasa milaanas sirdii--- DOMA laukumā. tUR IR Dažādas skulptūras, skaistā galerija ar stikla jumtu, kurai griida veidota no mozaiikas, bet pats galvenais un svariigakais ir Doma bazniica, kura celta vairaakus gadsimtus un ir vienkaarsi unikaala, bet tur ieksaa karstuma apzhirbushi nepaarsteidzieties iet, jo ja sievieteem bus iisi shorti vai neapsegti pleci, tad par tiksanu ieksaa nevar buut ne runas , jo bazniicas sargi ir nepielauzhami. Bet tas taču nav šķērslis, lai priecātos tālāk. Noteikti, ka MILĀNĀ ATGRIEZIIŠOS ATKAL:)