lidojums ar EASYJET****

CEļojusm sākās vakar no rīta..āgri piecēlos, sakārtoju somu, pāēdu brokastis protams saģērbos siltās un ērtās drēbītēs un gāju pie skolas, kur visi satikās un braucām uz lidostu...mmmm...bija mazliet uztraukums un bailes,jo nekad iepriekš vēl nebiju lidojusi;)...lidostā izgājām visas reģistrācijas un gājām gaidīt laiku, kad laidīs iekšā lidmašīnā...10.30 iekāpām lidmašīnā EASYJET, es tiku sēdēt pie loga, tad kādu laiciņu bija jāgaida kamēr visi sakāpj iekšā un tad sākās labākais...pacelšanās bija vnk ideāla, nespēju attapties, kad mēs jau atradāmies saulainā pasaulē, kur viss apkārt bija pūkaini balti mākonīši, likās , ka būtu vasara, bija savādi, jo tur iepriekš - lejā uz zemes taču bija viss tik apmācies un drēgns..brrrr...bet te augšā pasakaini skaists!!!!!lidojām apmēram 1,40 min..pa laicinjam protams bija arī gaisa bedres un ausis krita ciet,galva arii mazliet sāpēja...kad ielidojām berlīnē, tur lija lietus un laiks bija veel pretīgāks nekā rīgā, aizgājām līdz dzelzceļam un braucām uz centru, tad gājām apskatīt ļoti daudzas skaistas vietas pimēram :ķeizara vilhelma baznīcu, Berlīnes mūri, brandenburgas vārtus, Reihstāgu, tv torni, Neptūna strūklaku, potsdamas laukumu, sonycentru(vislabāk patika;)dažādus tirdziņus, kur jau viss bija sagatavots ziemassvētkiem un protams arii daudz ko citu, vakarā braucām ar metro,gājām uz kafejnīcu pāēst, dažādos veikalos sapirkāmies suvenīrus....vakarā ap pl.10 vairs galīgi nebija spēka, kājas nenormāli sāpēja, mugura arī un nogurums bija nenormāls...tad braucām atpakaļ uz lidostu..kur arī pavadijām nakti;)))) ha! protams gāja mums jautri;) tā kā krēsli visur bija cieti un no dzelzs mees daži iekārtojāmies mājīgā, siltā un patīkamā lidostas kafeinīcā;) no sākuma spēlējām kārtis, tad visiem bija garās nakts runas un smiekli;D es pēc kāda brītiņa apgūlos un atlūzu uz mīkstā krēsla, protams diezko ērti jau nebija, bet bija ok.....pēc kāda brīža piemodos un nopirku lielo saldējumu, jo bija baigi karsti, visi vēl joprojām smējās ...;)es atkal mēģināju aizmigt, un tā nu tas bija visu nakti, no rīta kaut kādi 2 ārzemnieki sāka dziedāt..tad nu vairs pagulēt normālki nevarēja...sagaidijām laiku, kad bija jāiet reģistrēties un tt. un gājām uz lidmashiinu...7.20 izlidojām, laiks bija skaidrs, tāpēc varējām vāciju vērot no augšas...bija ljoti smuki....atkal viss saulains un patiikams;) lidojām pāri jūrai un gar līci, redzējām arī latviju no augšas..nu ko lai saka - SMUKI!!!..pie rīgas atkal sākās mākonji un mēs nolaidāmies...;) te nu īsais ceļojums bija galā, bet man šķita ka projām biju vismaz pāris dienas, jo pa sho 1 dienu tik daudz kas tika apskatiits, ka likās , ka tas ir bijis vairāku dienu ceļojums...!!! ceļojums man ljoti patika!!!!;) iesaku arii jums kādreiz aizbraukt un berlīni, tas tiešām ir kaut kas savādāks;))).....uh gribu atpakaļ!***