Most perfect-numero tres

Par cik pats daudz esmu celjojis,un gana daudz pazinju ir lietprateeji labu apskates objektu noveerteshanaa,esmu naacis pie secinaajuma,ka viss krutaakaa,cooligaakaa utt vieta,kur pavadiit vacation ir Franchu Polineezija(Thaiti,Bora Bora)seko Havaju salas,mmm,un Bermuda Bermuda Bermuda Saakshu ar to,ka Bermuda nav leeta,Heineken pudeliite maxsaa 5_,bet ir taa veerts,ne velti tonnaam vecu amiishu apmeklee Bermudu kaa peedeejo vietu uz zemes virsas,pirms naaves,kad Tev ir 80 un + Tu neskaiti kapeikas par extraam..:) Pag pag,gruuti saakt ar kautko,aa nu iedomaajies,ka visas Kariibu salas ir LV,tad Bermuda ir Ventspils..rodas iespaids?:) Viss vienkaarshi ir perfekti,saakot ar sarkanajaam telefonu buudinjaam a la UK,un beidzot ar pink sand beach,tieshi taa,smiltinjas pludmalee ir maigi rozaaa kraasaa... Galvaspilseeta Hamiltona ir vienkaarshi perfekta,saakot ar savu naktsdziivi,entajaam kaapneem,beidzot ar Harrods ut,ja ir lieka naudinja Bermuda paruupeesies kur to nogruust:) Prasaas mazliet misticisma-luudzu Bermuda Triangle,nuu viss var aprobezhoties ar T-krekla nopirkshanu a al I surrvivied Bermuda triangle,un beidzot ar kruiizu ar legjendaam apviitio trijstuuri Lielisks delfinaarijs,ieriikots vecaa fortaa,lielisks Zoo,lieliskaakie restoraani,ne velti sastapu jaunieshus no Francijas,UK utt,kuri piepelniities brauc uz Bermudu,jo samaksa ir saakot no 3000_ par meenesi,kaa viesmiilim,kur nu veel legjendaarie offshore:) Visaa visumaa,ja esat oligarhs,bagaats freaks utt,un neziniet kurp doties,iesaku Bermudu kaa vietu kuru iemiileet,neaizmirst....un jaa real estate saakot no 1000 000_;)