Makadi Bay

nu labi paskaidrošu sīkāk un skaidrāk. Lidojuma precīza atrašanās vieta - Macadi bay 7 viesnīcu komplekss 25km no Hurgadas! Pilsētiņa jauna, nesen uzcelta nu bet tur vēl joprojām būvējās tāpēc drīzumā pāraugs par lielu kompleksu. Kluss rajons - derēs tiem kas vēlas aizbraukt atpūsties prom no cilvēkiem ... varbūt pārdomāt dzīvi :) jo viss apkārt ir mierīgi, pārsvarā atpūšas ģimenes cilvēki tāpēc klusums garantēts! ceļojumu dabūjām caur JLT, rezervējām pirms ziemassvētkiem tapēc noveicās ka tikām uz atlaidēm!! nezinu cik daudz ietaupījām nu bet kopumā par lidojumu, 4' Macadi Sun viesnīcu un all inclusive samaksājām 445ls + vēl Hurgadas lidostā par vīzu 15$. Turp lidojām ar Latcharter lidmašīnu!! izlidojām 5cos no rīta un Hurgadā bijām apmēram 11:00, kamēr vēl savācās visi cilvēki businjā tad nu sanāca ka uz olkst 12:30 bijām Macadi Bay kompleksā. skats jau labs izbrauc no hurgadas pabrauc nelielu gabalu gar tuksnesi un ierodis mazā miestiņā! No sākuma gaidījām to ka kā nekā ir ziema un ēģiptē ir pavēss tāpēc cilvēku daudz nebūs , bet nekā ... bija diezgan daudz! Izsēdināja mūs visuspa savām viesnīcām, deva stundu laika iedzīvoties , sakārtoties pēc brauciena un tad atkal bija jāsatiekas ar gidu! Viesnīca kā jau pārsvarā visas ēģiptē ar baseiniem u.t.t. attapies nebiju , ka esmu atbraucis uz turieni tāpēc pirmie iespaidi vispār nebija!! pagāja vesela diena līdz sapratām ka esam prom no Latvijas!! satikāmies ar gidu un tad sākās runas par visām ekskursijām!! stāstīja jau baigi labi tapēc likās ka jāņem pilnīgi viss ko piedāvā bet nu apdomājāmies un nolēmām no sākuma paņemt galveno ēģiptes ekskursiju "Badaway" un tad jau tālāk redzēs kā būs un ja kas sazināsies un paziņos ja ko vēl vēlamies! 2. diena iesākās ar to ka devāmies uz Hurgadu apskatīties kas tur darās! Ierodoties tur pat īsti nevarēja saprast ko tagad darīt? mašīnas milijons, taxsisti pumilijons, visi taurē katram garāmgājējam ... tāda lieta kā celjazīmes vispār neeksistēja .. nu vismaz es nevienu neredzēju tapēc visi brauca kā vien vēlās! un ja jau mašīnas brauc kā grib, tātad cilvēki staigā arī kā grib! ar to arī sākām , ka izgājām uz ceļa un skraidījām no viena ceļa puses uz otru!! Par veikaliem Hurgadā ... kā jau visur! iegājām pirmajā juvelieru veikalā, skatāmies zeltu, sudrabu un protams ka sākas viss ar to ka ja esi sācis skatīties kādu noteiktu lietu tātad jāreķinās ka viņa arī būtu jāpērk! tā kā tā bija tikai 2 diena tur tad es vēl to visu īsti neapjēdzu, bet zināju ka jākaulējās!! noskatīju vienu ķēdīti un aiziet .... " za skoljko xo4e6??" es saku ka nu īsti nezinu .. tapēc apspriedos ar pazinju kurš daudz maz tajā fiškā rubī un saka ka nu ja prasa vairāk par 35$ tad jēga nav njemt! tā arī daru .. pieeju klāt saku "beru za 35$" uz ko chalis atbild tu ko trax vinsh maxā vismaz 50$ bla bla bla!!! sīkāk neskaidrošu nu bet beigās arī paņēmu par norunāto cenu! izgāju priecīgs pastāvējām, tā kārtīgi parēķinājām un sapratu ka tik un tā apchakarēja nu bet uz to bija jārēķinās tapēc stūrī raudāt negāju!! vng vinnests tajā dienā tāds reāls sanāca sudraba ķēdīte no 100$ uz 22$ bet tad jau biju visu samācījies un pats runāju visu kas man nāca galvā! protams bija vēl visvisādi loriņi sapirkti!! jā vng kas nepatika - visos veikalos ir atljauts smēķēt nu un tad bikiņ jutos tā stūlbi! 3. dienā pienāca Badaway ekskursija aizbraucām, iepazinamies ar visu, paraxtījāmies katrs par sevis paša atbildību un nu devāmies visi pakalj gidam ko nu mēs darīsim! pirmais kam ķērāmies klāt bija kvadracikli. agrāk jau biju vizinājies tapēc bija jau vis diezgan zināms vng celji savādāki!! braucām braukāties pa tuksnesi nu un tie kas bija gudrāki un uz kvadracikliem sēdās pašās beigas dabūja arī kārtīgi izvizinātie uz kādiem 70km/h bet nu tie kuri bija priekshā tiem vien bija jāvelkās uz 30 jo apdzīt gidu nedrīkstēja. tad protams pastaigājāmies ar kamieļiem, izbraucām vēl ar vēja dēļiem un bagijiem! Beigās devamies uz tuksnesi pie beduīniem!! tjipa stāstīja ka nu redzēsim kā viņi dzīvo un bla bla bla bet nu cik bija skaidrs tad tas viss bija uzspēlēts šovs priekš tūristiem un neviens īsts beduīns tur neizskatījās jo ja rēķina ka viņi ir ļoti nabadzīgi, nestrādā, emigrē pa tuksnesi tad te sanāca nedaudz savādāk! lai nofochētos ar kādu beduīnu sīko tad viņš prasa 1$, lai nopirktu vinju vietējās krelliites 5$ un ja beigās parēķina ka viņus apmeklē dienā 6 tūristu grupas katrā pa 30 cilvēkiem no kuriem puse tur atstāj naudu tad nu kur tad viņiem parādās nabadzība!! vinji sanāk vieni no biezākajiem cilvēkiem ēģipte :D!! bet priecājos tik un tā par to kas bija! 3.diena tika pavadīta pie jūriņas sauļojoties... ūdenī saņemties ieiet nevarēju jo likās baigi aukstais tapē pārcēlu to nodarbi uz nākamo dienu! 4.dienā devāmies uz koraļu salām - no sākuma devamies uz Paradise salu kura atšķīrās ar to ka viņai bija baltās smiltis.. apskatīt īsti tur nebija ko jo apkārt tikai ūdens .. protams ja gribās tad varēja iet snurkelēt. notusējām tur stundu, sēdāmies atpakaļ jahtā un devāmies uz nākamo salu ... pusceļā sapratām to ka parādījies baigais vējš un visi tūristi kopistiski nolēmām 2 salu palaist garām un uzreiz doties uz Hašišu koraļu rifiem! tur varēja snurkelēt , apskatīt zivis bet nu nākamā problēma bija lielie viļņi tāpēc pārsvarā neviens ūdenī nelīda jo visiem bija bail!! mēs gan daži izpeldējāmies palūrējām uz koraļiem apskatījām zivis un kāpām atpakaļ jahtā ... nožuvām un tad varēja no sevīm tīrīt nost sāli kas bija pielipis pa visu ķermeni - šitais brauciens bija diezgan labs nu bet tie kas brauc laikā kad nav vēja domāju ka jūtas vēl labāk! 5.diena atkal krasts, sauļošanās, protams neliela iedzeršana, volejbols uzspēlēts! vakarā devāmies pa vietejiem veikaliem pakaulēties jo tā iepatikās ka gribējās atkārtot! un tad nu ieberzāmies bikinj ... ieaicināja chalis mūs smaržu veikalā .. uzreiz ulalaaa jūs man tagad baigie chomi u.t.t davai iedzeram tēju un tā tālāk! nu labi apsēdāmies iedzērām, pastāstijām no kurienes esam!! aizrunājāmies tik tālu ka nu mums piedāvāja uzpīpēt zālīti! mēs 2 cilveki ievilkām, 3shais atteicās un tad viss sākās! sāka stāstīt par smaržām kādas nu ir, deva paostīt un pat nespēj pat pamanīt to brīdi , kad tās smaržas kuras pašam iepatikās jau ir ielietas pudelītēs un var teikt jau ir tev pārdotas tikai nauda vēl atliek iedot vinjam!!! tur chali bija baigi hitrie aizrunāja tā ausis ka beigās man apnika jau klausītie + vēl zāle uzpīpēta, acis griežās un gribās ātrāk tīties prom! kad nonācām līdz cenām - 100g 55$ es uzreiz bez runāšanas paņēmu jo gribēju tikt prom, pārējie vēl kaulējās kautgan tik un tā paņēma!! kapēc tjipa ielidojām ... tapē ka īstenībā pie vinjiem 1g smarzhas maxsaa 2 poundus 5poundi ir 1$ tātad 100g ir 200 poundi kas nozīmē ka tas ir 40$ bet pēc loģikas vinjiem smaržas nepardodās 100g pudelītēs!! parasti jamaxā ir tikai par 75g un 25g nak par brīvu t.i. pudelīte maxā 30$ bet ar īstām smaržām!! ielidojam uz to ka nekāda īstās nav! būtība tajā visā arī nebija nauda jo 20$ nekas jau nav nu bet tā attieksme ka chakarē pilnīgi visus arī iespaidoja. Ipashi taados veikalinjos neiesaku iet iekshaa!! labaak uzreiz doties uz iisto vinju cehu un tur pirkt :) tas arī bija tas intresantakais no visa ceļojuma .... kautgan bija jau vēl dažādas lietas nu bet tad jau būtu ilgi jāraxta! kopumātika pavadītas 10 dienas - nenožēloju kā citi ... gaisa T' dienā +25, pēc 6 vakrā ap +10 tā kā jakā arī sanāca pavazāties bet vismaz labi bija tas ka pa dienu kad sakarsti, vakarā vēsumā atdziesti un nogurums vispar nav jūtams! Tā kā iesaku .... ja vēlies mierīgu un labu (pa tieshām labu atpūtu) tad dodies uz Macadi Bay (google ir visas fotogrāfijas un apraxsts sīkumos) bet nu ja gribās daudz cilvēku, burzmu tad droši uz Hurgadu!