Fun Fun Fun

neviid gaisaa pirmo iespaidu veesmas..,bet centtishos attiit savu domu magnetofona lentaa,attiit iespaidu dziesmas akordus Cik nu gadijaas pabuut Barbadosaa(realitaates showz Barbadosa:) )tad viss mans apciemojums aprobezhojaas ar taas galvaspilseetas Brigdtownas apskati,iechekoshanu utt Kas naak pirmais praataa-koloniaalisma(UK)stila arhitektuura,paarsvaraa var just ,ka downtown ir buuveets britu kundziibas laikaa,kaa nekaa noziimiigaakaa cukurniedru audzeetaaja bijushai impeerijai...pashlaik ik uz solja,Barbadosaa redzami uzraxti-Proud to be independent-un cik ir bijusi iespeeja saliidzinaat,tik tieshaam,jo paareejais Kariibu regjions joprojaam dalaas grupaas,teritorijas(kolonijas utt),un neatkariigaas valstis....taadaa gadijumaa Barbadosa ir lielisks piemeers tam,ka arii neatkariiga Kariibu valsts var buut ekonomiski speeciiga...atshkjiriibaa no piem.Dominikas vai legjendaaraas Jamaikas... Cik nu man gadiijaas izbaudiit Barbadosas viesmiiliibu,piemineeshu divas legjendaaras pludmales1.Malibu beach(tieshi taa,Barbadosaa razho pasaules slaveno kokosu rumu Malibu,un blakus ruupniicai atrodas Malibu beach,kuras jaukumus lieliski var izbaudiit,peec ruupniicas apskates+proooootams degustaacija..:) 2.un viisslavenaakaa Barbadosas pludmale Boatyard-100% fun-uudensmotocikli,para..,snorkeling,un galvenais lieliska naktsdziive atmosfeeraa kur mikseejas extreme atpuutas cieniitaaji no visas pasaules+kruiizeri no ASV utt Par Downtown-ir ko redzeet,asaakaam izjuutaam iesaku aizkliist liidz uptown,kur Tu sajutiisi savas aadaskraasas kontrastu,no paareejaas tautas,bet visaa visumaa,nav tik krimin aali kaa Jamaikaa vai Belizaa,un alus pa pirmo Banks.. par paarejaas salas daljas aprakstu,attureeshos,jo neapciemoju,tik vien zinu,ka lielisku cukurniedru plantaaciju eeku labaakajos kolinioaalisma gaaraa pa pilno+lieliskais Barbadosas Atlantijas okeaana reljefs,ja jums roda jautaajums,kuru Kariibu salu apciemot-Kubu-Dominikanu-vai Barbadosu=izveele kriit uz Barbadosu P.S.Lieliska satiksme ar UK