Viesnīciņa Sultana Beach resort

Pirms doties uz Ēģipti, palasīju citu ceļotājy domas par šo valsti. Godīgi sakot, bija ļoti daudz negatīvu rakstu gan par pašu Ēģipti, gan par viesnīcu "Sultana Beach resort" Hurgadā uz kuru grasījāmies doties. Bijām jau satraukušies, ka būsim iekritušu un tiešām viesnīca, kā citi rakstīja būs smirdīga, netīra utt... Nekā tāda NEBIJA! Lidostā mūs patīkami pārsetidza siltais, vasarīgais vakars. Pēc mūsu aukstās ziemas tas šķita kā pasaka :)Pirmā tirgošanas sākās, jau pie iekāpšanas transfēra autobusiņā- par somas iekraušanu busiņā jāmaksā, pašiem ienest somas pat neļauj. Mums tas protams sākumā likās smieklīgi :)) Viesnīcā mūs sagaidīja laipni un smaidīgi cilvēki. Viesnīciņa maza, atrodas pašā jūras krastā, skaistu dārzu. Nummuriņi varbūt nebija tik labi, kā bijām cerējuši, toties tīri. Tika uzkopti katru dienu, turklat katru vakaru gultu rotāja ziedi un no dvieļiem veidotas figūriņas. Par to gan pieņemts atstāt nelielu dzeramnaudiņu apkopējiem. Jau pirmajā dienā sdraudzējāmies gan ar vietējiem tūristiem, gan pašiem ēģiptiešiem. Tā kā viesnīca neliela, visi ir daudz draudzīgāki- viens otru zin, izpalīdz. Pavāri gatavo tiešām gardas vakariņas un brokastis. Šo viesnīciņu noteikti varu ieteikt jauniešiem vai arī cilvēkiem, kas vēlas vairāk paceļot pa Ēģipti. Cena ļoti pieņemama. Nav tur sporta zāles vai saunas, taču pludmale skaista. Ja vēlaties skaistu restorānu, diskotēkas un citas ekstra ērtības, jāmeklē citur.