manām un tēta acīm....

Mūsu ģimenei pagājušā gada nogalē (novembra beigas līdz dec. vidus) izdevās pabūt Indijā. Tas bija interesants piedzīvojums. Sākumā mūs visi biedēja, vai traki, bērnus (mani 5 g. & čomu - 7) ņemt līdzi - visi metīsies virsū un nevarēs izturēt bez 10 potēm neiztikt .... taču rezultātā pat pie šķidra vēdera netiku. Tētis dusmojas "Sorry, bet mēs latvieši laikam esam tādi pastulbi.... igauņi mums lēni, poļi lēti un zagļi, leiši kā jau leiši, un kur nu Indija !!! - pa visiem varam ieņirgt, vai tik Latvija nav pasaules centrā, un mēs te pie tās ass turamies ar plikām pakaļām" Lai vai kā, man iespaidi palika jauki un tādēļ gribēju padalīties, lai vēl kāds pārbiedētais zina, ka tik traki nemaz tur nav. Biļetes paps dabuja pa lēto, nopirka mums (Mamma, tētis, man un mazai māsai) un tāda paša sastāva čomu ģimenei, par 800 Ls + vēl kaut kas (viņš ir Kolumba korporatīvais klients un saņem uz blackberry visas akcijas, un var reaģēt zibenīgi un to arī dara :-) drusku krenķis sanāca ar vīzām taču beigās vienam LV Indietim Omaram līdz 45 Ls / pers. nokaulējām (mūsu bija paprāvs pulciņš) Paps ir avantūrists un viesnīcas rezervējis nebij, tik tā pa pusei Delhi aizrunājis, tā nu mums arī ne pa jokam paveicās - izrādījās ka viesnīca kur pa nakti palikām pieder vietējai tūrisma firmai: Incredible India Voyages (ja kas info@incredibleindiavoyages.com; dir. Tariq +91-9810622135 - runā EN un RU) tātad naktī ielidojām no Kijevas, pārnakšņojām (West inn) un tad pa taisno mūjs aizveda uz to tūristu firmu. dažas stundās sastādijām plānu (tētis jau apmēram zināja) - 2 dienas Delhi - Rishikesh (2d.) Gangas sākums - gāzām ar laivām - baisi- čut neapmetāmies, - Mossurie 2 d. -kalnos - vieta par smuka, ceļi ļurkaini, metās slikti , taču skats no viesnīcas super. No Mossurie var redzēt Himalaju virsotnes taču tur nebraucām (visa diena pa kalniem, to es neizturētu, paldies Dievam) - Delhi nakšņojam - Agra 2 d- TajMahals un darbnīcas - Ranthambore Safari - 2 d - redzējām tīģiri un krokodilus - Jaipur 2d.- vizinājāmies ar zīloņiem & skatījāmies dimantus (meitenēm patīk...) - Udaipur 2.d. tur visi cilvēki smuki zīmē, man arī patīk zīmēt- Puškar - tur mūs svētie gribēja "izģērbt" sākās mierīgi taču beigās gribēja lai vecāki ziedo par savām ģimenēm, un kā tu par savējiem maz atstāsi :-(- Delhi Kopā bijām 17 dienas ā un šis ceļojums (ar Toyota busiņu - 7 vietas) , šoferis + viesnīca + gidi, maksāja katrai mūsu ģimenai ap 1000 EUR (Delhi pirmās naktis 3 par viesnīcu maksājām atsevišķi) x 2 kopā = 2000 EUR Latvijas Indietis Omārs, par šadu pašu maršutu prasija par cilvēku 1500 USD! - nez vai par mani un Tomu arī, tad būtu kopā 9'000 USD !!!!!! Onkulis Tariq no Incredible India Voyages teica ka ar Latviešu tūrfirmām vairs nestrādā, tās liek 3 x uzcenojumu un klienti neapmierināti (tetis teica - zhadnostj gubit frajera...) Mums pašiem arī ir maza viesnīca Saulkrastos, BalticInn, mēs zinām kā tas ir, ja sanāk, brauciet ciemos! Man patika dadzkas, safari braucām ar ģipiem, redzējām pat tīģeri, patika indiešu puisītis Jaipurā kas rādīja trikus ar bumbiņām un monētām. Visu braucienu es pildīju savu dabas grāmatu, kur zīmēju interesantāko ko pa dienu redzējām (rakstīt vēl nemāku) Tētim patika kā Indieši strādā. Strāda koorporatīvos, kuros apvienojas simtiem ģimenes, un pakalpojuma līmenis ir super. Uzvalku tētim uzšuva 1/2 dienas laikā. Pāsūtīja pustdienlaikā un 11:00 vakarā bija jau vienīcā (10:00 veica pēdējās korekcijas) pasūtiet marmora šaha galdu, vai milzīgu paklāju, kad atbrauksi mājās ar DHL viss jau būs atgādāts, viss rullē.... cilvēki sadarbojas, strādā un visi miljardi atrod darbu. Pārsvarā saprot angliski un pieklājīgi un korekti. Mēs tā arī neuztaisījām potes un man nekas, tomēr tētis skrejamo saķēra - saēdās tirgus ugunsbumbas, 2 dienas mocijās. taču tas nespēja viņu satraukt. Brauciet jūs arī, mēs ar vēl aizbrauksim, kad māsa paaugsies, šoreiz līdzi neņēmām, pirms brauciena apslima. ar sveicieniem, Marks (pierakstīja paps)