Kad braukt uz Ēģipti.

Ēģiptē sagaidīju Jauno gadu. Jaungada naktī bijām laivā uz Nīlas. Ziemā naktis pavēsas, ap 10 grādiem, bet dienā bija karsts, kā pie mums vasarā. Nīlā varēja peldēties pat tāda salone kā es. Ar laivu braucām kadas 5 dienas, tad apskatījām Asuānas pilsētu, Luksoru, vēsturiskās vietas - mirušo ieleju, tempļus, Kairu, piramīdas. Vardu sakot 10 dienās apguvām pilnu Ēģiptes programmu. Galvenais jau ar vietējie cilvēki, sevišķi jau nūbieši, viņu tradīcijas un dzīves veids, personīgie kontakti - visi viņi labi runā angliski un ļoti sirsnīgi cilvēki. Un jauki ka Ēģiptē viss tik lēti, tā ka tur var ar mazu naudiņu iztikt, protams apgūstot izdzīvošanas paņēmienus, lai nav viss jāizdod kā bakshish. Kā nokļūt šādā braucienā informāciju varat saņemt www.apollo.lv. ierakstot meklējamo vārdu STELLA un starp visām stellām atrodot laivu, kas saucas STELLA. Tur redzama arī neliela fotogalerija ar laivas kapteini Jasiru un apraksts, kad tad vislabāk braukt un kā to darīt, kā arī cik kas maksā.