Jambo Kenya! FOTOSTĀSTS

Ziemassvētkus atzīstot par saviem mīļākajiem svētkiem filmas par šo tēmu sāku skatīties jau novembrī, vairums no mums noteikti ir redzējis "Viens pats mājās", kas Latvijā kļuvusi par sava veida tradīciju. Otrajā daļā visa kuplā saime posās uz Miami lai pavadītu tur Ziemassvētkus, es vēl tagad atminos Kevina dusmīgos saucienus, jo neviens taču nebrauc Ziemassvētkos uz siltajām semēm, kur nav ne pieklājīgas eglītes, ne aukstums kas vaigos kož. Nu ja, es jau arī vienmēr piekrītoši māju ar galvu, sak', saprotu tevi Kevin, saprotu.

Taču brīdī, kad man piedāvāja Ziemassvētkus pavadīt Kenijā man bija vienalga par to eglīti un par to sniegu, kas neaizsniegs manas ausis, svētku sajūtu jau radām mēs paši.

Ceļojums noritēja no 16.12-26.12 un piebildīšu arī, ka tā primārais mērķis bija atpūta, nevis ekspedīcija, vai valsts iepazīšana ar braukāšanu vietējo autobusā.

Par tām Ziemassvētku sajūtām, tad nu varat spriest paši, jo laipni aicinu apskatīt manu fotogaleriju, kur izlasāmas un apskatās manis veidotais fotostāsts!