aiziet lejaa no galhepigena traseem

tikai nodrosinaties ar loti labu teerpu, kurs ir polstereets un ar biezu iekshu, jo peedeejos 200 m finishaa var nakties ieripot ne iesleepot, rezultataa viss kermenis vienos zilumos, bet sejaa smiekliigs apstulbuma smaids. bet ir ok. tiesaam forsa atputta kalnos, ar mazliet adrenaliina piedevu. arii buudinas kur apmesties 2iem ir loti maajiiigas un eertas. cenas - pienemamas prieks norveegijas. apkalpojosais personaals - ir ok, it seviski, baarmenis Jonass.:))))))))))))))).vienigais miinuss, kempingaa, kurs piesastiija jau ar dizainu un interjeru vienu, bija aizliegts fotograafeet. zeel, jo gribeejas nofotgraafeet kautvai tikai jaunlaulaato gultu,ar govs kaajaam, kura guleejaam. un veel viena smiekliiga lieta - viesniicas personaalam ir loti gruuti ieskaidrot,ka mes ar savu virieti neesam jaunlaulaatie, un ka mums nevajag speciaalu jaunlaulaato numuru, kas maksaaa gandriiz 3x daargaak kaa parastais 2vietiigais numurs. bet beigaas nenozzeelojaam ka panemam to jaunlaulaato numuru, jo interejers tur ir patiesi interesants un labs..