Ar Tallink uz Stokholmu

Tiem, kas ceļo pirmo reizi, kas iepriekš nekad nav ceļojuši ar prāmi, vēlos vērst Jūsu uzmanību uz to, ka biļešu cenas, kas norādītas Tallink mājas lapā, ir norādītas jau ar spēkā esošajām atlaidēm, ja tādas ir paredzētas, piemēram, vakariņas visiem ceļotājiem vienā rezervācijā. Iegādājoties ceļojumu internetā, neaizmirstiet ievadīt atlaides kodu, lai saņemtu šīs atlaides!!! Uzmanīgi neizpētot/neizlasot visu informāciju, kas atrodama zem cenu tabulas, to var viegli palaist garām.

Visvienkāršākais veids kā nokļūt līdz Rīgas pasažieru ostai ir tramvajs Nr.7. Brauciet līdz galapunktam – Ausekļa ielai.

Ja vēlaties pirmo soli uz klāja iemūžināt, tad to paveiks prāmja fotogrāfs. Vēlāk šo momentuzņēmumu varēsiet iegādāties par nieka 7,- LVL.

Iesaku paņemt līdzi pārvelkamos apavus (kurpes, var arī čības, ja nav nodoma dejot), kā arī kaut ko vieglāku no apģērba, jo uz prāmja ir silts. Tuntulēties nevajag. Vienīgās vietas, kur ir pavēsāks ir pie logiem.

Kruīza programma piedāvā dažādību izklaidē – dzīvā mūzika, deju šovs, karaoke, diskotēka, kā arī mazie ceļotāji netiek atstāti bez ievērības.

Stokholmas pilsētas prezentācija ir stipri vien vispārīga. Uzzināsiet, ka līdz Stokholmas pilsētas centram var nokļūt ar autobusiem Nr.1 un Nr.76. Biļetes cena vienam cilvēkam ir 30,- SEK (2,20 LVL), kas derīga 1h braucienam. Biļetes labāk iegādāties jau uz prāmja (var maksāt LVL), jo pilsētā tās var iegādāties tikai par SEK monētām speciālos biļešu automātos katrā pieturā. Ērtāk uz Stokholmas pilsētas centru ir doties ar autobusu un pēc 10 min jau būsiet tur. Ar K2 tās būs 40-60 min atkarībā no tempa.

Uz prāmja var norēķināties skaidrā naudā gan LVL, gan SEK, iespējams arī EUR. Pieņem arī kredītkartes, bet NE debetkartes. Ja atpakaļceļā paliek pāri SEK, iepērkoties prāmja veikalā, var norēķināties divās valūtās uzreiz.

Lai gan prezentācijā tika teikts, ka pilsētā var paēst kompleksās pusdienas par 65,-SEK, tādu vietu man neizdevās atrast. Atradu ēstuvi, kur par pusdienām zviedru galdā bija jāmaksā 99,-SEK.

Ja brokastīs uz prāmja var dzert gan kafiju, gan tēju, gan pienu, gan sulu un ūdeni, tad vakariņās (kas vienam cilvēkam maksā 20,- LVL) ūdeni jau vajadzēs pirkt par 1,42 LVL / 0.5L, tiesa, kafija un piens būs pieejami par brīvu. Prāmja veikalā 0.5 L ūdens pudelīte maksā 0.74 LVL, sidrs 0.5 L bundžiņa maksā pāri 2 LVL.

Nopērkot loterijas biļeti par 2,-LVL, ir iespēja vinnēt dažādus labumus – saldumus, kosmētiku u.c., kā arī kruīzu!

Suvenīru cenas pilsētā: atslēgu piekariņš – ap 50 SEK, magnētiņš ap 30 SEK, krūzīte līdz 100 SEK, pilsētas foto 10 SEK.

Stokholmā ir rūķīšu mājiņas, kur atviegloties var par 5 SEK monētām.