**Saldi nosapnjotais sapnis Turcija-Stanbula**

9 no rita jau biju Stambula. Caur i-neta vienu lapu biju sarunajusi sew majvietu pie 2 atsewiskam personam un drosibai rezerveju viesnicu!! Mans celojums tika sabojats ar to, ka no manis pieprasija vizu(biju domajusi, ka jau atcelta, bet ta tiks atcelta-galigi tikai 09.06) un mans koferis tika saplests-ritentinjus nolauza :D ... Lidosta mani sagaidija viens dzeks ar kuru biju runajusi tikai caur i-netu! Protams bailes bija, bet neesmu uz mutes kritusi, JA KAS! Tas dzeks mani aizveda pie otras personas pie kuras ari beigas paliku(pie meitenes)!! Pirmais iespaids par pilsetu-daudz MAJAS... Meitenes dzivoklis lloti jauks-man atveleta sava istaba :) Laiku lieki netereju(tur pagulesanai vai kkam tamlidzigam)uzreiz gajam kkur!!! Edieni Turcija tiesam loti garsigi..interesanti katra zinja! Salidzinosi ar LV edieniem-mums ir bezgarsigi apm. 60% edienu!!Gliemezi un visadas citas lietinjas..mmmm....leti-nogarsojiet visu! Vienigi lidojot atpakal griezas kungis, bet stjuartite iedeva tabletiti un viss bija ok! :) Zila mosheja-tas ir kkas fantastisks(protams aromats iekspuse nav tas labakais), bet skaisti! Viena celojuma laika pabiju gan Eiropa, gan Azija :D jo tur ir tilts, kas savieno Aziju ar Eiropu :) Mani jauniegutie draugi katrs dzivoja sava tilta puse :) Loti patika, ka Taksima un citur viens bars ir vairakos stavos(un terasveidigs)! Pazemes vilciens ir kkas smiekligs, jo ir tikai viena pietura.. :D Un sabiedriskais transports, piem., tramvajs(erti utt.) un baigi iepatikas sistema ka jamaxa par biletem-neviens nevar nosmaukties(mums LV ar vajag ta) :D Wiriesi-vispar neuzbazas..biju sagatavojusies, ka bus ka arabi, bet galigi ne!!! :) Biju ari "Grand Bazar"-nja kko jau var nopirkt, bet iesaku pirkt h2o pipes tomer arabu valstinjas(tur letak), bet Turcija labaka kvalitate!Sini tirgu var leti dazadus brendus sapirkties :) D&G :D utt. Kopuma patika sis celojums.. Atkartosos sakot, ka pirms atbrauksanas bija savadaks iespaids par valsti-SLIKTAKS...tagad tas loti mainijies!! :))