Atgūto sapņu zeme

Izvēloties ceļojumu uz Tunisiju, devos nezināmajā. Principā man bija vienalga, uz kurieni braukt, ka tikai tālu prom.... Pēdējā brīža piedāvājums neļāva daudz prātot - iemaksāju naudu un viss. Izkāpjot Monastiras lidostā, pārņēma karstuma vilnis, visapkārt - ziedošas puķes un palmas. 28. oktobrī tas bija tik nereāli, ka likās - pārkāpts slieksnis, aiz kura paliek rūpes, problēmas un ikdiena. Ar šādu attieksmi arī uztvēru ceļojumu. Viesnīca bija pasakaina - tikai angļu, franču un vācu tūristi. Katrs aizņemts ar sevi, nevienam nebija daļas, kā es izsatos, cik es ēdu vai dzeru. Vidusjūrā ūdens bija 23 grādi, gaisa temperatūra - 25 grādi. Divas dienas izbaudījām pazaudēto vasaru. Tad - ceļojums uz Sahāru. Kamieļi, salīdzinot ar džipiem, nebija nekas īpašs. Bet vispār - bez šīs ekskursijas nav vērts tik tālu braukt, jo Sahāra - tā ir īstā Āfrika. Galu galā - viss atkarīgs no mums pašiem. Ja es gribu redzēt slikto, es to arī redzēšu. Ja esmu noskaņojies uz labo - nevilšos. Es biju veselu nedēļu absolūti laimīga. Goda vārds!