Last minute piedāvājums- Slēpojam Itālija - maksimāls komforts ar minimālām izmaksām.

Slēpošana bez nodokļu zonā Īpašais piedāvājums - Last minute- pieteikties tikai lidz 29. janvārim, vēl brīvas 4 vietas jaukā ceļojumā uz Itāliju. Izbraucam jau ceturtdien! Ceļojuma cena tikai 260,- LVL no cilvēka. Ceļojuma maršruts. 01.02 - ceturtdiena – dodamies ceļā uz Livinjo. Pl.19.00 izbraukšana no Rīgas (vieta tiks precizēta),brauciens caur Lietuvu, Poliju – nakts brauciens 02.02 - piektdiena – Varšava, brauciens caur Poliju, Čehiju. Mikulova – nakšņošana viesnīcā, vakars un atpūta Mikulovā – vīndaru pilsēta. 03.02 – sestdiena – pošanās ceļā, brokastis viesnīcā, brauciens caur Austriju, Šveici uz Livinjo. Ierašanās vakarā, iekārtošanās apartamentos. 04.02 – svētdiena – organizēti dodamies iekarot kalnus, iegādājamies pacēlāju kartes un aidā! Vakarā - izklaides pēc izvēles. 05.02 – pirmdiena – slēpojam pēc sirds patikas – vakarā izklaides Itāļu gaumē 06.02 – otrdiena – slēpojam, atpūšamies 07.02 – trešdiena – slēpojam un visādi citādi atpūšamies 08.02 - ceturtdiena – slēpojam, dodamies pastaigās pa Livinjo ieleju 09.02 – piektdiena – slēpojam, vai dodamies uz Bormio – termālo avotu baseini, pirtis, āra baseini. 10.02 – sestdiena –lēnām sākam virzīties mājup. Izrakstāmies no apartamentiem. Brauciens caur Šveici, Austriju uz Čehiju, nakšņošana Mikulovā. 11.02 – svētdiena – brokastis viesnīcā, brauciens caur Čehiju, Poliju, Lietuvu. Ierašanās Rīgā 12.02 naktī – no rīta. Apartamenti. .Apartamenti „Bait da Mott” ir jauni, atbilst 3*** + līmenim. Apartamenti atrodas 650 m attālumā no tuvākā pacēlāja. Pie pašiem apartamentiem pietur ski-busi, kas nogādās Jūs līdz pārējām trasēm; ski busi kursē katras 20 min. Pilsētas centrs atrodas 1 km attālumā. 4vietīgajos apartamentos ir 2 istabas: • guļamistaba 2 cilvēkiem; • viesistaba, kas apvienota ar virtuvi – šeit ir izvelkama sofa, kurā guļ 2 cilvēki; • virtuve ir pilnībā aprīkota, tā kā līdzi jāņem tikai pārtika, ja ir vēlēšanās gatavot (pārtiku tādās pašās cenās, kā pie mums, vai pat atsevišķus produktus lētāk, varēs nopirkt uz vietas); • vannasistaba ar dušu. • Par apartamentu jaiemaksa garantijas nauda 130 Eur, kuru atgriež, ja nekas nav bojāts, prombraucot. Ceļojuma cena.260.- Ceļojuma cenā ietilpst: • Transporta pakalpojumi (komfortabls autobuss, tēja un kafija visa ceļojuma laikā); • 7 naktis apartamentos Livigno, bez ēdināšanas, apartamentos 4 vietas, ar aprīkotu virtuvi; • Viesnīca turp un atpakaļ ceļā Čehijā, Mikulovā, ar brokastīm; • ceļojuma apdrošināšana. Ceļojuma cenā neietilpst: • Pacēlāju izmaksas, slēpošanas inventāra īre, apmācība. Pacēlāju kartes pirksim visi kopā, tādējādi iegūstot atlaidi. Pacēlāja kartes cena 6 dienām, EUR 162,- • Ieejas maksa baseinos, izklaides un atpūtas vietās, dabas objektos, muzejos. • Ēdināšana (izņemot viesnīcu Čehijā turp un atpakaļ ceļā). Ja Jums rodas kādi jautājumi, lūdzu zvaniet, rakstiet, draugojiet! Šis ir privāti organizēts brauciens. Ar maksimālu komfortu un minimālām izmaksām. Uz tikšanos Livigno  Kontaktinformācija: Sigita 29109965, e-mail: sigitak@one.lv Inese 29118005, e-mail: kalninai@inbox.lv Salīdzinoši jaunais Itālijas kūrorts Livinjo (Livigno) atrodas uz dienvidiem netālu no Šveices robežas un ir plaši pazīstams ar bez nodokļu zonu, veikaliem, bāriem, diskotēkām, naktsdzīvi ... taču te arī var slēpot! Savukārt snovbordisti tīksmināties par plašajām dēļošanas iespējām. "Livinjo kūrorts pēc uzbūves ir “izstiepts” pa ielejas apakšu un ar plašu gājēju zonu, kurā attīstīta nakts dzīve un atrodas vairums viesnīcu un apartamentu māju. Šeit ir ap 100 kafejnīcu un vairāki naktsklubi, kas tiesa rada ne mazums troksni, bet ir slēpotāji, kas tieši to meklē. "Livinjo ir viens no tiem kūrortiem, kur slēpošanas sezona sākas jau ap 10. novembri un beidzas tikai aprīļa beigās. Ilgāk gan neviens Itālijas slēpošanas kūrorts nestrādā, jo temperatūra ārā ir pietiekami augsta, lai neietekmētu tikai ledājus. Austrijā gan ir veseli deviņi ledāji, kas nozīmē slēpošanu visu vasaru. Itālijā tāda iespēja ir Marmoladas ledājā." Livinjo augstums ir 3 000 m un kopējais trašu garums 120 km. No tām 30km domātas iesācējiem, 70km vidējas grūtības, bet nopietnākiem braucējiem – 20km. Garākās trases – 4,8km un 3,5km garas. Savas iemaņas varēs bez saspringuma izkopt iesācēji, ātrumu un plašumus baudīt jau pieredzējušie un kārtīgu melnās trases izaicinājumu sajust profesionāļi. Un arvien biežāk latviešu slēpotāju rindas var lepoties ar indivīdiem, kuri aizbrauc uz Itāliju nemaz nezinot vai slēpošana patiks vai nē un pēdējā dienā lepni nobrauc pa melno trasi. Īpaši skolēnu brīvlaikos populāra prakse ir doties uz klaniem kopā ar bērniem. Ieteicams gan ar atvasēm, kuras nav jaunākas par 3 gadiem. Jaunākiem gan liela daļa laika kopā ar vienu no vecākiem jāpavada omulīgajos kalnu krodziņos, bet Livinjo ir īpašs bērnu dārzs 18-26 mēnešiem jauniem mazuļiem. Savukārt jau 3 – 4 gadīgie kāpj uz slēpēm un instruktora vadībā veic pirmos soļus kalnu iekarošanā. Katrā kūrortā ir īpašas bērnu trases ar finiera zvēriņu figurām, kas palīdz pārvarēt bailes no augstuma un pierast pie jaunās nodarbes, nākamais solis jau ir normālā, pieaugušo trase. Tāpēc nereti mazos braucējus var sastapt pat uz sarkanmelnajām trasēm. Ja „mazajām kājām” apnīk slēpes un trases, tad Livinjo neaizmirstams piedzīvojums būs kopā ar vecākiem uzkāpt līdz tuvākajām kalnu virsotnēm vai izbraukt ar sniega močiem. Pēc slēpošanas uz baseiniem, burbuļvannām, saunām un turku pirtīm, masāžām un boulingu iepriekš jāpiesakās atsevišķu viesnīcu atpūtas kompleksiņos. Cenas Livinjo ir līdzīgas kā Bormio, kūrortā, kas atrodas 39 km attālumā no paša Livinjo. Pusdienas, kas sastāv no trim ēdieniem, slēpotājam izmaksās ap 17 eiro, bet var ekonomēt līdzekļus un notiesāt picu pa 5 eiro. Sešas dienas derīgas Livinjo slēpotāju kartes cena ir 163 vai 138 eiro, atkarībā no sezonas, bet bērniem līdz 13 gadu vecumam – 113 un 97 eiro. Tāpat kā Bormio, arī Livinjo ir daļa no Alta Valtellina slēpošanas reģiona un šeit darbojas vienotā Alta Valtellina pacēlāju karte vai atsevišķi Livinjo pacēlāju karte. Livinjo slēpju īre izmaksā ap 150 – 180 eiro nedēļā. Kūrortā darbojas 33 pārcēlāji un snovborda parks. Savukārt ziemas sporta veidu cienītājiem patiks 40 km garā distanču slēpošanas trase, klinšu kāpšanas iespējas un 10 km garais gājēju maršruts. Veidi kā nokļūt slēpošanas kūrortos ir dažādi. Var braukt individuāli, bet tad jāpatur prātā, ka braucot ar savu auto jābūt uzmanīgiem pa kalnu ceļiem. Tā kā kūrorti parasti nav uzreiz blakus lidostām vai lielām autostrādēm (ar pāris izņēmumiem), tad būs jāmēro attālums pa latviešiem neierastiem ceļiem. Tuvākās lidostas Bergamo (200km), Milāna (220km), Minhene (270km), Insbruka (185km). Braucot uz Livinjo no Šveices puses, jāņem vērā Munt-La-Schera maksas tunelis, kuram satiksmei katrā virzienā ir savas noteiktas stundas darba laikā no 6:00 līdz 23:00. Uz tikšanos Livigno  zvani 29109965 Sigita sigitak@one.lv