nu ja

nesen biju eeggipteee!!!!ta teiksim nebija tik labi ka domaju!!! 4 zvaigznes izskatijas pec divam!!bet ta jau sawadaka vieta un citi cilveki uz turieni es nezinu vain ir tik loti verts braukt!!! bet tas jaizdoma pasiem!!!!lidosta izskatas pec kamielu stalla un saja valsti viss ir loti nekartigs!!! nesen saja valsti avareja autobuss,kas brauca uz luxoru un taja bija ieksha ari latviesi!!! vietejie loti uzmacigi ,tewi gandriz vai garam nelaiz !! egipte es nopirku udenspipi ta ir loti laba vieta ,ja jus gribat pirkt udenspipi,jo tur vinjas ir loti letas!! es saprotu ,ka jums ir bijusi labi celjojumi,bet es saku sawas domas par to vietu un juus visi paareejie arii sakat savas domas par eeggipti,bet newajag uzreiz teikt ,ka es esmu saraxtiijusi mulkiibas,jo visiem ,kas mees braucaam loti nepatika viesniica!!pirmkaart es gaidiiju lidostaa 3 h lai tiktu ieksha lidmashinaa ,jo bija garas rindas un vel kaut kas nocekareejaas ar reisiem!!! vieta eegite pati par sewi ir smuka,arii niila un loti man patika sarkanaa juura,bet man nepatiik sii nekartiiba ,kas valda hurgada!!pati es nebiju uz piramiidaam ,jo bija loti taalu jaabrau ,bet to es tagat nozeeloju ,ka neaibraubu!!!