2766 kilometri ar velosipēdu Gruzijas – Turcijas - Grieķijas ceļos.

1. daļa

Šis būs gan skatāms, gan lasāms mana otrā veloceļojuma redzējums. Šoreiz braucienā nerakstīju dienasgrāmatu un pašlaik to nožēloju, jo visu atcerēties nav iespējams. Centīšos vairāk pastāstīt arī ar bildēm. Jauku skatīšanos! Brauciens notika no 2010.gada 15. februāra līdz 3. martam

Ceļojums sākās brīdī, kad gāju garām Air baltic kasei Tērbatas ielā. Bija kārtējā akcijas diena – gara rinda, kurā stāvošie cilvēki vēlējās par nepilniem 19 latiem nokļūt kādā siltākā, interesantākā vai vienkārši citā valstī. Jau sen bija doma, kādreiz apmeklēt Tbilisi – tā nu izstāvējis rindu, iegādājos vienvirziena biļeti uz Tbilisi (atpakaļceļš bija izpirkts) Bija trešdienas pēcpusdiena, jālido jau svētdienas vakarā.

Savu finansiālo stāvokli uzlaboju ātri pārdodot FOX velosipēda dakšu – nu bija nauda arī dzīvošanai. Trīs dienas pirms izlidošanas, tika nolemts ņemt līdz velosipēdu un atpakaļ lidot no Stambulas. SCOTTa skrūvēšana, somas, aptuvenie ceļa aprēķini un ceļojums vēlā 14. februāra vakarā varēja sākties.

Pēc 3,5 stundu lidojuma, lidmašīna pirms 05.00 pēc vietējā laika, nosēdās Tbilisi jaunajā lidostā. Mana paziņa, kura tobrīd uzturējās Gruzijā, bija atbraukusi mani sagaidīt. Ar auto lielā ātrumā tiku nogādāts Tbilisi centrā. Dažas stundas miega, velosipēda skrūvēšana, pēdējie padomi un divu dienu iepazīšanās aplis var sākties.

Bildes un apraksta turpinājums - www.velomens.lv