Principā reklāmas raksts

Mēs ilgi rakājāmies pa slovāku saitiem, meklējot kaut ko sakarīgu, bet par pieņemamiem cipariem viņi pārsvarā piedāvā berakveidīgus mitekļus ar finiera starpsienām. Viesnīcas savukārt izmaksā ievērojami vairāk - varbūt pirmajā brīdī vilinošas ir iekļautās ēdienreizes, bet ja tās reiz ir baudītas Gerlach vai Poprad viesnīcās, tad apetīte strauji pāriet. Visiem, kas vēlas šoziem vēl nedaudz paslēpot, varu ieteikt bāzēties šeit - http://www.ownersdirect.co.uk/Slovakia/SV9.htm . Dzīvoklis tiešām ir svaigi remontēts, 6 cilvēkiem ļoti ērti, bet principā var dzīvoties arī vairāk, ja izmanto matračus un tamlīdzīgu aprīkojumu. Izmaksā 40 Ls dienā uz visiem. SatTV, pilnībā aprīkota virtuve, jaunas mēbeles un galvenais - Štrpske Pleso 7 minūšu brauciena attālumā. Tad, kad mēs tur bijām, Augstajos Tatros darbojās mazāk, kā puse pacēlāju, bet izskatās, ka situācija strauji uzlabojas - skat. http://www.holidayinfo.sk/gb-en/resorts/#r880 , visi, kas ietilpst Vysoké Tatry - viņi visi ir ne vairāk, kā 20 minūšu brauciena attālumā. Štola ir pašā Augsto Tatru pakājē, vidū starp Popradu un Štrpske Pleso. Ja ļoti iepatikusies Jasna, tad gan jārēķinās ar ~60 km vai 40 minūšu braucienu - vairāk, kā puse no ceļa ir autobānis. Liptovsky Mikulaš termālie baseini ir apmēram pusstundas, Poprada - 10 minūšu, Slovenskij Raj nacionālais parks - stundas attālumā. Ja gribas ekstrēmas izjūtas, vieta, kur garantēti ir sniegs, ir Tatranská Lomnica - Lomnické sedlo - arī 15 minūšu attālumā. Pagājušajā nedēļā gan darbojās tikai melnās trases, toties skats ir perfekts, jo atrodas 1751 - 2189 m augstumā (Poprada - 700 m v.j.l.) Un, ja viss ir ok, tikai ļooooti nepatīk brauk cauri Polijai, tad neliels hints pasākuma optimizēšanai - braucam caur Lomžu, nevis Bialystok - uzreiz vinnējam 40 minūtes, aiz Varšavas izmantojam 8, nevis 7 ceļu līdz pat bānim uz Krakovu un tālāk pa to - vēl pāris stundas ieekonomētas, neskatoties uz 50 km līkumu. Sorry par reklāmu, bet sākumā minētaiz miteklis ir viennozīmīgi labākais, kāds SVK trāpījies. Un tādu bijis gana daudz arī par lielākiem cipariem. Veiksmi!