Sveiki manā Indijā / Hydarabad

Ilgi, ilgi taisījos pievienot savu aprakstu par manu Indiju, ko izbaudīju augustā uz 2 nedēļām dodoties uz indiešu kāzām, jāsaka, laikam beidzot nobriedu izklāstīt to arī jums... Aicinu pievienoties man domās lasot manu rakstījumu un apskatot galeriju, izjūtot indiešu tradicionālo kāzu noskaņu, garšu un emocijas. Gari visu nerakstīšu aprakstā, jo bildēm pievienoti apraksti, tās ir tikai jāapskata un jāpalasa.Vienīgais, ko piebildīšu gan - pirms braucam uz Indiju, palasam draugu ceļojumu iespaidus, tas tiešām palīdz un sagatavo tā, ka aizbraucot turp mums nav jāiepleš acis izbrīnā, bet mēs gluži pretēji esam gatavi gūt no Indijas visu ko tā sniedz ar savu kontrastu un smelties pozitīvo/ negatīvo, kā nu kurš to interpretē... Nu tad aiziet: P.S. Atsauce pēc 2 dienām, kopš atvērta mana galerija! Paldies mīļie cilvēki arī jums! Tādu pozitīvisma devu sen neesmu baudījusi lasot jūsu komentārus. Es neuzskatu, ka pārliekā PALDIES teikšana tas būtu kas slikts. Tā ir pozitīva mūsu cilvēku attieksme uz labo, ko dod citi. Man prieks, ka lasītājiem patīk skatīties bildes un lasīt... un tagad lasīt jums sanāks 2 x vairāk, jo visus komentārus atstāju zem bildēm ar saviem papildinātajiem komentāriem (kurus noteikti izlasiet), kas vēl vairāk atklāj informāciju par indiešu kultūru - tā kā skatīšana jau aizņems vairāk jau par 1 h................ un tam cilvēciņam, kurš man liek savos komentāros (skatīt zemāk) paskatīties sākumā uz sevi un pēc tam braukt kaimiņus skatīties varu pateikt, ka gana sevi un savu Latviju esmu skatījusies, mans laiks bija pienācis doties arī kaimiņus skatīt! Un mans mērķis nav atklāt īsto Indiju, jo to es neredzēju... Es tikai dalos pieredzē, kuru apguvu atrodoties kāzās!