Ziemas atpuutas veidi Latvijaa

Nesen biju sleepot slavenajaa Gaizinjaa. Jaateic godiigi, ka tur viss ir nedaudz nolaists, liidz turienei pat aizbraukt ir gruuti, celjs noliets ar betonu (nevis asfaltu), aizputnaats, inventaars nolietots, eekas noplukushas, bet kopumaa jau biaj varen labi. Pieverot acis uz to visu, iesaku aizbraukt visiem. Tur paceelaajs maksaa 3ls dienaa, sleepju vai snovborda iire 5ls dienaa, ir iespeejams iireet arii kameras, bet to cenu nezinu, katraa gadiijumaa leetaak. Triis iespeejamas nobrauktuves. Tur ir kafejniica, ir pirts, ir istabinjas, toalete gan struntiiga un spogulju nav. Istabinja vienai naktij, ja nemaldos, tad ar brokastiim maksaaja 8ls cilveekam. Var arii njemt savus matrachus, vai guljammaisus, tad ir krietni leetaak.:))) Katraa zinjaa, tieshaam, kameer veel ir sniedzinjs, baudiet ziemas priekus. Sajuutas ir vienreizeejas Bet varbuut kaads var ieteikt veel kaadu labu kalnu Latvijaa, kur ir peec iespeeas labaakas cenas, iespeeja noiireet sleepes, ir paceelaajs, ir pirts un iespeeja palikt pa nakti...