1 mēnesis... un tu jau esi pārvērties līdz nepazīšanai! :))

pats iespaidīgākais, ko es pamanīju jau 1 ierašnās brīdī, bija tas, ka gar abām ceļa mlām ir puķes, koki (turklāt ļoti skaisti un sakopti), apbrīnojami siltā nakts un ceļš līdz dzīvoklim, kura laikā es daudz ko paspēju ieraudzīt, jo nogurums bija izgaisis it kā tā nemaz nebūtu bijis! Singapūra ir apbrīnojama valsts, tur dzīvo vissmaidīgākie cilvēki, kādus es vispār savā dzīvē esmu sastapusi, lai gan veči tur ir apbrīnojami rupji, nekulturāli, turklāt viņiem derētu iemācītie savaldīties un neskatīties uz jaunām ārzemniecēn tik uzmācīgi! pats trakākais moments pirmajās stundās bija tas, kad man vajadzēja pieiet pie loga viesistabā, jo dzīvoklis atradās 28. stāvā un tas logs bija izveidots no griestiem līdz pat grīdai, un tas bija diezgan satraucoši- pieiet pie loga un paskatīties uz pilsētu! visu mēnesi man gāja ļoti jautri- iepirkšanās, restorāni, klubiņi un neskaitāmi vakari kopā ar Dominika (māssīcas vīrs) draugiem, kā arī National Day Parade 2006- Singapūrai bija 41. dzimšanas diena. Es biju TAS LIELAIS, ĻAUNAIS, kas ieņēma truša istabu, jo māssīcai bija trusis, kas dzīvojās pa vienu istabiņu, kas bija paredzēti viesu izmitināšanai, tā nu trusis tika 'izfīrēts' ārā no istabas, un es tur apmetos uz 1 mēnesīti, bet nekas traks nenotika, es trusi pielauzu, un jau pēc 2 dienām mēs kļuvām par ļoti labiem draugiem(kas, protams, pirms tam manai māssīcai nebija izdevies!). bet mēnesis pagāja, un es biju spiesta atgriezties Latvijā. Tad nu sākās lielās problēmas ar valodu, jo pēc katra vārda bija jādomā par nākošo- nevarēju atcerēties tulkojumus!!