Francijas burvību meklējot...

Dziivoju Francijaa 3 meeneshus. Skaistaa un ljoti jaukaa vietaa Dordogne regionaa netaalu no Perigueux pilseetas! Straadaaju tur praksi vienaa skaistaa pilii-biju gan viesmiile, gan istabene pat recepcijaa arii pastraadaaju...Atminjas ir vienkaarshi ideaalas...tie skati un ainavas un kartsaa vasara...to es neaizmirsiihu nekad! :) Un veel...kulutuura un eedieni, garshiigie viini un cilveeki :) kaut gan...tomeer neizprats man vinju mentalitaati-muuzdien visus aprunaa, visiem viss par visu ir jaazin, un nenormaali greizsirdiigi. Ak jaa bez auto Francijaa nu nekur...gaajeeju tur lauku ciemos ir pavisam maz-visi paarvietojas ar mashiinaam! Veel kas - piipee visi, lai arii cigaretes tur ir nezeeliigi daargas piemeeram 1 pacinja Marlboro apmeeram 2-3 ls. Njaa...tomeer apgeerbs ir leets un arii kvalitatiivs...shokolaade ir daudz garshiigaaka nekaa sheit :) Ljoti daudz izmanto pusfabrikaatus...Un veel vinjiem patiik gandriiz jeela galja, gliemezhi un varzhu kaajinjas...<--garsho interesanti :) Nju taas taadas pavisam mazs ieskats Francijas atminjaa! Ja ir kaadi jautaajumi par un ap dziivi Francijaa-droshi varat raxtiit man-labpraat daliishos pieredzee! :)