komunisms & islams...jeee!!

Kad braucām no grieķijas ar mašīnu iekšā, pāris simti no Albānijas izbēgt gribošie pie robežas sapulcejušies čigāni domāja, ka mēs nojukuši. Vēlāk latvijā uzzināju, ka šiem, bruņotiem ar tukšām pudelēm, izdevies ielauzties grieķijā. Ari Albāņu robežsargi bija aizdomīgi neizpratnē kur un kāpēc te braucam.Izbraucot caur valsti redzējām tikai vienus ārzemju numurus- kaadam itaalju fiatam..laikam vieteejie krutnjiki....BEZUMIJE ir tā valsts!!! AARPRAAC!!! Galvas pilsēta Tirāna..vien jau ko saka! Ceļi drausmīgi, vai to vienkārši nav. Virca tek pār ceļu galvaspilsētas centrā. Ēzeļi brīvi staigā krustojumos. Naktī policisti- milicija ik pēc pārsimts metriem un grupās pa 5-8- viena ekipāža brauca mums līdzi un izrādija viesnīcas. Pirmā ko parādija atgādināja 9-stāvīgu čigānu taboru. Drausmīgā smirdoņā, ar kalašņikovu apsargāts iereibis viesnīcnieks mums prasītā 3 vietīga numura vietā mēģināja ierādīt drausmīgu būceni ar vienu sašķiebtu gultu 5. stāvā. Katrs stāvs sadalīts ar lupatu aizkariem.. Par lielāku naudu tomēr izdevās sameklēt gluži eiropeisku numuru. Naktī braukt nav ieteicams, jo cilvēku nolaupīšana esot parasta lieta. Uz ielas pie krustojuma mums pienāk sieviete civilā, ar pistoli aiz jostas un skaļi bļaujot pieprasa dokumentus, pieskrien klāt vēl pāris vīri uzvalkos...bet salīdzinot pases un mūsu izbiedētās sejas atlaiž. Izbraucot no valsts robežsargi saka, ka pirmoreiz redzot latvijas pases. Tur nav ko meklēt. Dabas skati jums aizmirsīsies pēc pirmās konfrontācijas ar etnosiem. Nekas no suvenīriem netrāpijās. ja vajag sīkāku info prasiet man..9212971